شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه ریزی سطح به این سمت حرکت کند.

به گزارش پیام خبر، سید کمال پاک فطرت گفت: نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با هیئت تکواندو شیراز به اتفاق اعضای هیئت و پیشکسوتان آن برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این جلسه پیرامون وضعیت این هیئت که باید با برنامه ریزی خوب در خور نام و شان شیراز فعالیت کند، تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت اعضا و پیشکسوتان برای پیشرفت روزافزون این هیئت لازم است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با یادآوری این مطلب که ورزش شیراز هنوز نتوانسته است جایگاه خود را پیدا کند و در سال های قبل ورزش در شیراز مغفول واقع شده است، اظهار کرد: همانطور که شیراز و فارس به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در قله است، در بخش ورزش هم باید با حرکت خستگی ناپذیر و جهادی فعالیت کرد تا شیراز به جایگاه اصلی خود در ورزش که حضور در سطح اول ملی و بین المللی است، دست یابد.

وی اضافه کرد: رشته تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در ورزش تکواندو و در سبک های مختلف این ورزش در سطح اول کشور و جهان دارد و لازم است هیئت تکواندو با برنامه ریزی سطح به این سمت حرکت کند.

پاک فطرت افزود: سالن تکواندو باید در اختیار هیئت تکواندو شیراز قرار بگیرد و در راستای تجهیز این سالن اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گام های موثری بر می دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: از ظرفیت خوبی که مربیان این رشته دارند، بهره گیری شود تا بتوان قهرمانان بزرگی را در این رشته به کشور و جهان معرفی کنیم.
وی با اشاره به بخش بانوان این رشته هم گفت: فارس و شیراز در کسوت بانوان در رشته تکواندو مربیان خوبی دارد و باید با برنامه ریزی بهتر در بخش بانوان هم ورزشکاران موفق و بزرگی معرفی کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: شیراز یک جهانشهر است و لازم است برای رسیدن به سطح اول کشور و دنیا لازم است استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی به ویژه تکواندو انجام شود و ورزش تکواندو در شیراز با ظرفیت خوبی که از لحاظ مربیان و بازیکنان هم اکنون در اختیار دارد و همچنین تربیت نسل جدید می تواند، به قهرمانی در المپیک برسد.

خاطر نشان می شود، جهانگیری، رئیس جدید هیئت تکواندو شیراز ضمن معرفی اعضا و پیشکسوتان به ارائه نقطه نظرات و گزارش فعالیت های هیئت مذکور پرداخت.

 

کد خبر 217011

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید