یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار کلان‌شهر شیراز آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و میزان پیشرفت آن‌ها را مورد بررسی و موارد لازم جهت رفع موانع و تسریع در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و خدماتی را مدنظر قرار داد.

به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی در جلسه‌ای با حضور محمود صفایی نائب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار، معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف، آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و میزان پیشرفت آن‌ها را مورد بررسی و موارد لازم جهت رفع موانع و تسریع در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و خدماتی را مدنظر قرار داد.

شهردار شیراز فعالیت‌های این پروژه‌های بزرگ‌مقیاس را در قالب محورهای مانع زدایی مستمر اجرای پروژه‌ها، نظارت و پایش و میزان پیشرفت هریک از پروژه‌ها مد نظر قرار داد.

برخی از این پروژه‌ها نظیر بازار بزرگ پروتئین و سینما زنده‌یاد امین تارخ که مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا و آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند که شهردار کلان‌شهر شیراز بر موارد پایانی اجرایی آن‌ها تاکید کرد.

اسدی از اهتمام ویژه مدیریت ارشد شهری برای تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس خبر داد و گفت: ضرورت تسریع در اجرای این پروژه‌ها به‌منظور الگوسازی و ارتقای سطح این کلان‌شهر از اهداف مدیریت شهری است که در این راستا، عزم خود را برای بهره‌برداری به‌موقع و رفاه حال شهروندان جزم کرده‌ایم.

بنا به اظهار شهردار شیراز؛ اجرای پروژه‌های شهری از رشد بالایی برخوردار است و در این مسیر پیشرفت کلان‌شهر که برخی پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و حتی متوسط مقیاس به صورت شبانه روزی در حال اجرا هستند، هیچ پروژه غیر فعال و نیمه فعالی وجود ندارد.

پروژه‌های متعددی نظیر اجرای خطوط ۲ و ۳ مترو و ایستگاه‌های آن، بازار بزرگ پروتئین، پردیس سینمایی امین تارخ، زیرگذر گویم، بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، بزرگراه سردار شهید استوار و ۵۵ متری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از جمله پروژه‌هایی بودند که روند اجرایی عملیات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.

 

کد خبر 217162

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید