شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برنامه آشنایی با زیست بوم فناوری دانشگاه شیراز با حضور مدیران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز،برگزار شد.

به گزارش پیام خبر گفت: سید نور الدین فرجی، معاون توسعه فناوری سلامت پارک فناوری سلامت شیراز از شتاب دهنده دولتی کوانتوم پلاس و مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی بازدید کرد.

آشنایی با زیست بوم فناوری دانشگاه شیراز به ویژه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مرتبط با حوزه سلامت مستقر در مراکز دانشگاه شیراز، هدف اصلی این برنامه بود.

فرجی بیان کرد: در این بازدید، همچنین مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در خصوص عملکرد و سیر تحول این مجموعه از سال 1380 تاکنون، توضیحاتی را ارایه کرد و یک هسته فناور در زمینه سلامت روان، یک واحد فناور در زمینه طراحی برنامک پیاده روی و یک شرکت دانش بنیان تولید کننده آرد، نان و کیک ویژه مبتلایان به بیماری سلیاک نیز خدمات خود را شرح دادند.

در این برنامه، معاونان پارک فناوری سلامت شیراز و مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی، رییس پردیس علم و فناوری کشاورزی و دامپزشکی و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور از دانشگاه شیراز حضور داشتند و در خصوص بهره برداری از تجارب دانشگاه شیراز و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه فناوری، اندیشه ورزی کردند.

 

کد خبر 217223

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید