شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه پردیس سینمایی «استاد امین تارخ» از نگاه ویژه مدیریت شهری شیراز نسبت به گسترش زیرساخت های فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش پیام خبر، حبیب ایل ‌بیگی در بازدید از پردیس سینمایی «استاد امین تارخ» با تقدیر از فعالیت های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این مجموعه یکی از پردیس های سینمایی زیبا و چشم نواز کشور است که پیشکش مردم هنردوست شیراز می شود.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زنده یاد استاد امین تارخ به عنوان یکی از بزرگان سینمای ایران یاد کرد و افزود: فعالیت در عرصه های فرهنگی یکی از رسالت های اصلی مدیریت شهری محسوب می شود و امیدواریم سایر شهرداری های سراسر کشور نیز از این الگوی فاخر برای گسترش زیرساخت های فرهنگی به نحو مطلوبی بهره برداری کنند.

وی با توجه به اهمیت گسترش زیرساخت های شهری در مناطق کم برخوردار گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر نقش پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی دارد.

ایل بیگی در بخش دیگری از سخنانش از توجه شهرداری شیراز نسبت به سرمایه گذاری در عرصه هنرهای نمایشی به نیکی یاد کرد و افزود: سالن تئاتر پردیس استاد امین تارخ یکی از بهترین سالن های نمایش کشور است و کلانشهر شیراز با برخورداری از چنین امکانات مجهز و فاخری آمادگی میزبانی از جشنواره های مهم کشوری و بین المللی را دارد.

 

کد خبر 217720

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید