یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر بازرسی ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز عملیات ارزیابی عملکرد سال 1401 مدیریت جهاد کشاورزی 37 شهرستان این استان از اوایل مهر ماه خبر داد.

به گزارش پیام خبر، مجید تبسم با اشاره به اینکه در اولین مرحله ارزیابی طرح ها و پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های آباده، اقلید، بوانات و زرقان انجام شده است، گفت: فرآیند ارزیابی ها تا اوایل اسفند ماه برای تمامی شهرستان ها به پایان خواهد رسید.

مدیر بازرسی ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی افزود: پس از استخراج نقاط قوت و نارسائی ها، گزارش های جداگانه ای برای رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیریت های ستادی به فراخور حوزه عملکرد و مدیریت های شهرستان ارسال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه عملکرد ها بر اساس موافقت نامه های مالی، دستورالعمل ها و شاخص های تعیین شده بررسی و ارزیابی می شوند، خاطر نشان کرد: بازخورد این ارزیابی ها و گزارش ها باعث اصلاح و بهبود روند اجرای طرح ها و پروژه ها در شهرستان ها می شود.

تبسم خاطر نشان کرد: در پایان ارزیابی ها نتایج کلی از این عملیات جمع بندی می شود تا در تصمیم گیری ها، رفع نارسایی ها، بهبود فرآیند ارائه خدمات و رسیدن به اهداف سازمانی و نیز در ارزشیابی عملکرد مدیران و کارکنان استفاده قرار گیرد.

 

کد خبر 217778

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید