شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاندار فارس در دیدار با برخی از بانوان تاثیرگذار استان فارس گفت: گفتار عالمانه و عملکرد هوشمندانه از ویژگی بارز بانوان ایرانی است لیکن از زنان و دختران جمهوری اسلامی جز این هم توقع نمی‌رود.

به گزارش پیام خبر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با برخی از بانوان تاثیرگذار استان گفت: در این جلسه صحبت‌های عالمانه و در سطوح بالایی را از بانوان شنیدم لیکن از زنان و دختران جمهوری اسلامی ایران جز این هم توقع نمی‌رود و امیدوارم بتوانید نقش شایسته خود را در جامعه اسلامی ایران به خوبی به نمایش بگذارید.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه شایستگی بانوان بیش از حد فعلی است، اظهار داشت: طبق گزارش دریافتی از مدیر کل بانوان استانداری فارس ۱۱۱۹ نفر از بانوان رئیس اداره هستند و ۱۵۴ نفر دیگر در قالب معاون مدیر کل یا معاون اداره در حال فعالیت است.

وی در ادامه، به سخنان مطرح شده از سوی برخی از حاضران اشاره کرد و گفت: تشکیل شبکه جوانان و نوجوانان اقدام بسیار ارزشمندی است به مراتب گروه‌های همسان اثرگذاری بیشتری نسبت به سایرین دارند لذا شبکه‌های تشکیل شده به صورت جدی و همه جانبه حمایت شوند.

دکتر ایمانیه، هدف از برگزاری این قبیل نشست‌ها را جمع‌بندی مسائل و موارد موجود و ارائه آن به ریاست محترم جمهور و هیئت دولت عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا حجم ریالی وام مشاغل خانگی را در سال جاری افزایش دهیم.

وی افزود: فارس همواره مهد گردشگری و صنایع دستی بوده و برای رسیدن به جایگاه حقیقی خود بایستی همه ظرفیت‌ها فعال و به صورت هم افزا در کنار یکدیگر قرار گیرند.
استاندار فارس در ادامه در خصوص ورزش قهرمانی و حمایت از آن گفت: قطعاً موافق ورزش قهرمانی و ورزش همگانی هستم؛ با چنگ و دندان می‌بایست ورزشکاران خود را نگه داریم؛ ۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده تا به ورزشگاه حجاب شیراز اختصاص یابد و پس از تعمیرات آن از طریق مدیریت بخش دولتی در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

وی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خود را مامور کرد تا زمینه‌های استفاده از ورزشگاه شهید سلیمانی شیراز به صورت یک روز در میان برای بانوان فراهم شود.

نماینده عالی دولت در فارس در انتها به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر و در حضور ریاست محترم جمهور ۵۵۰ هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری به امضا می‌رسد که هدف از آن رشد تولید، کاهش تورم و ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی جدید است.

در ابتدای این جلسه تعدادی از بانوان تاثیرگذار استان در شاخه های مختلف به بیان مطالب خود پرداختند.

 

کد خبر 217932

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید