شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه دیدار امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است و به طور قطع حضور هواداران یک دلگرمی برای بازیکنان است.

به گزارش پیام خبر، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: به نظر من بازی جذابی بود که بازیکنان تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتند و خدا را شکر ۳ امتیاز مهم بازی را گرفتیم. حریف بعدی ما استقلال تاجیکستان است که تیمی خوبی دارند و همه ما فکر می‌کردیم در بازی اول مقابل الدحیل شکست می‌خورد که در آن مسابقه بازی را به تساوی کشاندند. خوشبختانه بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی و هواداران هم اجازه دارند به ورزشگاه بیایند و به طور قطع حضور هواداران یک دلگرمی برای بازیکنان پرسپولیس است.

دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه دوم آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال تاجیکستان است.

وی افزود: اختلاف سلیقه مربی است که از چه بازیکنی استفاده کند به نظر من سرمربی باید از ترکیب بازی برنده مقابل استقلال تاجیکستان استفاده کند. حتی اگر مهدی ترابی و وحید امیری آماده باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس صعود پرسپولیس از گروه مرگ گفت: اینکه در گروه‌مان اول شویم کار دشواری است چرا که النصر عربستان تیمی قوی است و ما هم شانس زیادی داریم که از گروه به عنوان تیم دوم صعود کنیم، ولی باید در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر پیروز شویم. قطعا بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا باید با آمادگی جسمانی بالا وارد بازی شوند.

فنونی‌زاده با انتقاد از عملکرد خط حمله پرسپولیس در این دیدار خاطرنشان کرد: مدیرعامل حق ندارد بازیکن جذب کند و این کار یک نوع توهین به سرمربی تیم است. خیلی خوشحالم که یحیی گل‌محمدی او را در لیست قرار نداده و بهترین کار را انجام داده است و نباید حتی یک دقیقه به این بازیکن فرصت بازی داده شود. همه دیدارهای پرسپولیس را می‌بینیم و مهاجمان گل نمی‌زنند و فقط مدافع و هافبک‌ها هستند. شهاب زاهدی توان اذیت کردن مدافعان تیم حریف را ندارد. در بازی مقابل الدحیل شاهد بودیم او هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

وی در خصوص اینکه آیا شرایط خوب زمین چمن ورزشگاه باعث شد پرسپولیس پیروز شود، یادآور شد: به طور قطع شرایط چمن و ورزشگاه خوب باشد تیم هم می‌تواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد. یحیی گل‌محمدی تاکتیک روی زمین را دارد و در این بازی که شاهد بودیم پرسپولیس بهترین کیفیت خود را به نمایش گذاشت. در بازی نساجی و الهلال کیفیت چمن نسبت به بازی قبلی پرسپولیس وضعیت بهتری داشت. شرایط چمن خوب باشد پرسپولیس می‌تواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قرار نگرفتن گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی تیم عنوان کرد: من اعتقاد دارم در بازی مقابل النصر عربستان سرمربی باید از سه مدافع تنومند خود استفاده می‌کرد. در فصل قبل یکی از عوامل قهرمانی تیم مدافعان باکیفیت تیم بود که فرصت‌های خوب را از مهاجمین تیم حریف می‌گرفتند. من در جایگاهی نیستم که به یحیی گل‌محمدی بگویم که چرا از این بازیکنان استفاده نمی‌کنی. به نظر من گولسیانی جزو بهترین مدافعان لیگ برتر ایران است و خوشحالم او را در پرسپولیس می‌بینم.

 

کد خبر 218043

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید