یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برپایی نمایشگاه دائمی عرضه کننده پوشاک ایرانی، اسلامی و عفیفانه در شیراز به عنوان یکی از مطالبات بانوان در دستور کار است.

به گزارش پیام خبر، اسماعیل قزل سفلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد و لباس شیراز در آخرین روز برپایی آن افزود: یکی از مشکلاتی که بانوان مسلمان ایرانی در بیشتر شهرها با آن مواجه هستند یافتن لباس های منطبق با ارزش های اسلامی و ایرانی است و گلایه‌ای که در این حوزه وجود دارد این است که وقتی به مراکز تجاری و بازارهای شیراز مراجعه می کنیم کمتر فروشگاه عرضه کننده پوشاک اسلامی و ایرانی را می بینیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: بر این اساس این مساله در دستور کار شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مد و لباس استان فارس قرار گرفته تا پوشاک عفیفانه و ارزان در دسترس بانوان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس، طی ماههای اخیرز برپایی نمایشگاه پوشاک عفیفانه مورد تاکید قرار گرفت که همین مدت شاهد برپایی سه نمایشگاه از این دست در شیراز بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در خصوص سومین نمایشگاه مد ولباس ایرانی - اسلامی نیز گفت: در این نمایشگاه که با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس و از سوی موسسه فرهنگی هنری شهر راز برگزار شد، ۱۰۰ برند، طراح و تولید کننده استانی و ملی لباس و پوشش اسلامی، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

قزل سفلی افزود: در این نمایشگاه لباس های مورد نیاز بانوان که متناسب با ارزش های ایرانی و اسلامی عرضه شد و اکثر مراجعان نیز از برپایی آن ابراز رضایت داشته و خواستار تداوم برگزار آن شدند.

 

کد خبر 218746

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید