شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیر کل ورزش و جوانان فارس از تجهیز ۱۲ خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار به صورت همزمان در سطح شهرستان های فسا، میمند، قیر کارزین، آباده، داراب، اکبرآباد کوار و فیروزآباد انجام می شود.

به گزارش پیام خبر، محمدمهدی سرفراز شکوهی، امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی، گفت: سکان و شرایط اداره کل ورزش و جوانان فارس در اردیبهشت ماه در حالی تحویل داده شد که ۱۲۳ میلیارد تومان از بودجه های ملی و استانی جذب نشده بود و تنها تا ۳۱ شهریور مهلت جذب این مبلغ امکان پذیر بود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: با تلاش و همیاری حوزه مالی و اداری جذب بودجه محقق شد و انتظار می رود بتوان ۳۰ تا ۵۰ پروژه عمرانی را تا پایان دهه فجر و سال جاری تکمیل و به اتمام برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خاطر نشان کرد: در هفته تربیت بدنی ۱۴ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان ها، خانه وزنه برداری در شهرستان شیراز و ۴ زمین تنیس است.

سرفراز شکوهی همچنین از تجهیز ۱۲ خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار به صورت همزمان در سطح شهرستان های فسا، میمند، قیر کارزین، آباده، داراب، اکبرآباد کوار و فیروزآباد انجام می شود.

وی به 2 پروژه افتتاح شده نیمه تمام و بر زمین مانده ورزش شیراز اشاره کرد و گفت: ورزشگاه پارس و شهید سلیمانی مجددا به لیست اعتبارات ملی باز گشتند و در حال حاضر با حضور پیمانکاران در هر دو پروژه ، عملیات عمرانی پایانی در حال اجراست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار امیدواری کرد: تا پایان آذر ماه با اتمام اقدامات اجرایی درب سالن ورزشی شهید سلیمانی به روی علاقمندان به ورزش گشوده خواهد شد.

سرفراز شکوهی همچنین به حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه تعیین تکلیف ۸ سالن ورزشی بانوان در سطح استان طی سفر ریاست جمهوری به فارس در دستور کار قرار گرفت و بودجه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به جهت بهره برداری از هفت سالن و بهسازی دو سالن ورزشی حجاب و شهدای مدافع سلامت تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: در سطح استان فارس ۴۸۰ پروژه عمرانی ورزشی وجود دارد که تکمیل آنها در دستور کار است و امید است تا پایان تابستان ۱۴۰۳ این پروژه ها تکمیل و به اتمام برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فارس، استانی با استعداد های کم نظیر ورزشی است. این در حالی است که در المپیاد استعدادهای ورزشی درخشان، ورزشکاران توانستند با پشت سر گذاشتن رقبای بسیار قوی در سطح کشور مقام دوم را پس از تهران با ۸۰ مدال کسب کنند.

گفتنی است، اجرای یک هزار و ۲۷ برنامه در بخش ورزش همگانی، یک هزار و ۳۷ برنامه در ورزش قهرمانی، ۳۳ برنامه در حوزه جوانان، بهره برداری از ۱۴ پروژه عمرانی، برگزاری جشنواره عزت و پیشرفت و برپایی همایش بزرگ ورزش بانوان از دیگر برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی بود که مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس به آنها اشاره کرد.

 

کد خبر 218857

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید