شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با فرماندار شهرستان اقلید، علاوه بر بررسی مسائل موجود در روند آبرسانی به مشترکین شهرها و روستاهای این شهرستان و آبرسانی به طرح نهضت مسکن ملی، گفت: در بخش فاضلاب هم علاوه بر توسعه تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر اقلید، 2 طرح فاضلاب روستایی نیز در شهرستان اجرا شده است که خود اقدامی منحصر به فرد است.

به گزارش پیام خبر، علی جان صادق پور در جلسه ای با شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید، ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان، مسائل، موانع و نیازمندی های آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای تابعه و ظرفیت های جدید آبرسانی را مورد تبادل نظر قرار داد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، در همین راستا به روش های کاربردی در آبرسانی به طرح نهضت مسکن ملی و همچنین روش های توسعه تصفیه خانه و شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر اقلید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درسال گذشته ۲ طرح فاضلاب روستایی در این شهرستان به نتیجه رسید و تاسیسات فاضلاب شهر اقلید به نحو قابل توجهی توسعه یافت که این فعالیت ها از حیث تعدد اجرای طرح های فاضلاب در شهرستان های استان، منحصر به فرد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست اظهار داشت: با توجه به تعداد پروژه های آبرسانی اجرا شده در این شهرستان طی سال اخیر انتظار داریم فرمانداری شهرستان نیز توجه مضاعف به تصویب اعتبارات مربوط به این حوزه مبذول دارد.

وی در همین رابطه بیان کرد: میزان اعتبار منظور شده در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان بسیار ناچیز بوده که با توجه به وسعت نیازمندی ها و پروژه های نیمه تمام، ضرورت توجه بیشتر به این موضوع مورد انتظار است.

مدیر عامل آبفا فارس در پایان با توجه به وجود مشکلات اجتماعی در اجرای پروژه های شهرستان اقلید که موجب کندی کار و اتلاف سرمایه شده، از فرماندار درخواست اقدام جدی تر و فراهم کردن زمینه اجرای طرح های مزبور را کرد.

فرماندار شهرستان اقلید نیز در خصوص افزایش تلاش ها در جهت رفع مشکلات مزبور، قول مساعد داد.

همچنین مسائل و مشکلات طرح مسکن ملی و بازسازی شبکه های توزیع آب نیز مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تا شرکت آبفا فارس در این زمینه نیز اهتمام داشته باشد.

 

کد خبر 219012

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید