شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس جهاد دانشگاهی فارس از آمادگی این نهاد برای تحقق اهداف جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گزارش پیام خبر، امیرحسین استقلال، در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای قوانین جوانی جمعیت، برای اجرا و تحقق اهداف این قوانین اعلام آمادگی کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه جهاددانشگاهی فارس تاکنون همکاری خوبی با امور بانوان و خانواده استانداری فارس داشته است، اجرای طرح‌های مشترک همکاری نظیر «بشری» و مشاغل خرد و کوچک ویژه زنان سرپرست خانوار را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

استقلال با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی فارس همواره تلاش می‌کند تا در انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی به صورت مسئله محور حرکت کند، گفت: این مسئله را به خصوص در بانوان و خانواده دنبال خواهیم کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با تصریح اینکه آمادگی توسعه همکاری‌های بیشتری با امور بانوان و خانواده استانداری داریم، افزود: این کار را در ابعاد مختلف آموزشی و حتی رسانه‌ای دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی در خصوص درمان ناباروری اظهار کرد: جهاد دانشگاهی تقریباً اولین نهادی بود که در این عرصه گام نهاد و اکنون بیش از 70 درصد درمان ناباروری در کشور توسط جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

استقلال در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فعالیت اندیشکده زنان در دانشگاه الزهرا(س) ذیل جهاد دانشگاهی گفت: با همکاری چنین اندیشکده‌هایی می‌توان اقدامات خوب و فاخری را در حوزه زنان و خانواده انجام داد.

زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس هم در این نشست گفت: یکی از مباحثی که باید به صورت ویژه دستگاه‌های مختلف بدان ورود کرده و برای خود ماموریت‌هایی را تعریف کنند، بحث تحقق اهداف جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

یادآور می‌شود، در این نشست پیرامون همکاری‌های بیشتر مشترک بین جهاد دانشگاهی فارس و امور بانوان و خانواده استانداری فارس مباحثی مطرح شد.

 

کد خبر 219318

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید