شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جمعی از رزمندگان و سرداران دوران هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهید مفقود داوود غیاث آبادی دیدار کردند.

به گزارش پیام خبر از اراک، جمعی از مسئولان بنیاد خورشید ولایت در فضای مجازی و معاون فرهنگی رزمندگان غرب شمال غرب کشور برای سرکشی و اهدای لوح ستاد کل نیروهای مسلح، لوح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شورای هماهنگی سند راهبردی رزمندگان در منزل شهید داود غیاث آبادی حضور یافتند.

در این دیدار مسئولان ضمن دلجویی از خانواده شهید در صدد شدند مفقودیت شهید را از کمیته جستجوی مفقودین جنگ تحمیلی پیگیری کنند که مادر شهید با مناعت طبع خواستار مفقود و گمنام ماندن نام فرزند شهیدش شد و گفت: "شاید فرزندم راضی نباشد که از گمنامی در بیاید دوست دارم فرزندم گمنام باشد تا اجر بیشتری از رشادت و جانبازی و شهادت داشته باشد".

برادر شهید رضا غیاث آبادی ضمن تشکر و تقدیر از حاضرین به معرفی برادر شهیدش و صبوری و متانت مادر شهید پرداخت.

در این دیدار سردار غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب شمال‌غرب کشور و رئیس دفترمعاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور برادر چابک و رئیس بنیاد بین المللی خورشید ولایت در فضای مجازی لوح سپاس به خانواده شهید داوود غیاث آبادی اهدا کردند.

شهید داود غیاث آبادی از شهدای استان مرکزی است که خانواده این شهید در تهران ساکن هستند.

شهید داود غیاث آبادی متولد ۷ دی ماه ۱۳۴۷ است که به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت؛ پانزدهم دی ۱۳۶۷، در دهلران توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید تاکنون اثری از پیکرش بدست نیامده است.

 

کد خبر 219585

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید