شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس با دانشکده علوم قرآنی شیراز با هدف استفاده از توانمندی‌های دو جانبه در خصوص ترویج روحیه خودباوری، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت‌پذیری میان دانشجویان منعقد شد.

به گزارش پیام خبر، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 16 آبان با زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز به‌منظور گسترش همکاری‌های مشترک دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف فراهم آوردن زمینه همکاری و بهره‌گیری از توانمندی‌های دو جانبه در راستای تدوین و اجرای منظم و مستمر برناه‌های مشترک در راستای ترویج روحیه خودباوری، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت‌پذیری در بین دانشجویان منعقد شد.
توسعه و گسترش همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر، در راستای استفاده بهینه از فرصت‌های فرهنگی، دینی ـ قرآنی، اجتماعی ـ پژوهشی، علمی ـ آموزشی، هنری و همچنین خدمات اجرایی، همراه با به‌کارگیری امکانات، تسهیلات و خدمات طرفین در جهت نیل به اهداف تفاهم‌نامه از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.
همچنین همکاری مشترک و هم‌ افزایی در راستای ماموریت‌ها و وظایف طرفین به‌منظور توانمندسازی و مشارکت دانشجویان در برنامه‌های مختلف از قبیل برنامه‌ریزی و افزایش مهارت‌آموزی دانشجویان با محوریت فعالیت‌های دینی ـ قرآنی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی؛ توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های داوطلبانه با اهداف دو جانبه؛ زمینه لازم جهت انجام امور مطالعاتی، تحقیقاتی، برگزاری جشنواره‌ها و کرسی‌های نقد و آزاداندیشی و هم‌افزایی در راستای استفاده از خلاقیت‌های هنری در تولید محتوا و محصولات دینی ـ قرآنی و فرهنگی ـ اجتماعی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

 

کد خبر 219926

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید