شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یورگن لوکادیا که علیرغم عملکردی درخشان در خط حمله پرسپولیس در تصمیمی عجیب از جمع سرخپوشان جدا شد و با شکایت به فیفا به دنبال دریافتی از این تیم بود، با شکایت متقابل این باشگاه محکوم شد.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، یورگن لوکادیا که علیرغم عملکردی درخشان در خط حمله پرسپولیس در تصمیمی عجیب از جمع سرخپوشان جدا شد و با شکایت به فیفا به دنبال دریافتی از این تیم بود، با شکایت متقابل این باشگاه محکوم شد.

مهاجم هلندی پرسپولیس پیش از دیدار دربی رفت و در شرایطی که تیم را با شوک بزرگی مواجه کرده بود، اردوی سرخپوشان را ترک کرد و در ادامه با فسخ قراردادش به همکاری خود پایان داد. با این حال باشگاه پرسپولیس نسبت به حرکت این مهاجم شکواییه خود را به فیفا ارسال کرد.

با این شکایت، یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند،  مواجه شد و باید این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.

از فرصت اعلامی از سوی فیفا، ۹ روز دیگر باقی مانده و این در حالیست که لوکادیا به قراردادش با باشگاه چینی نیز پایان داده و اکنون باید دید چه واکنشی نسبت به انجام این حکم خواهد داشت و برنامه‌اش برای آینده چیست.

 

 

کد خبر 220064

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید