شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری قاتلی که با اسلحه برادر خود را در شیراز به قتل رسانده بود خبر داد و گفت: ضاربی که یک روحانی را در شهرستان کوهچنار با سالح گرم مجروح کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پیام خبر، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بامداد نوزدهم آبان ماه در یکی از محله های شیراز، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کازرون افزود: ماموران انتظامی شیراز در بررسی های اولیه مطلع شدند که فردی با شلیک اسلحه برادر 22 خود را به قتل رسانده و به سمت شهرستان کازرون متواری شده است.

وی ادامه داد: سریعا طرح مهار اجرا و کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه قاتل 19 ساله را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در کمتر از 12 ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد: به دلیل اختالفات خانوادگی برادرم را با اسلحه جنگی به قتل رساندم، گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل، یک قبضه اسلحه کلت استفاده شده در صحنه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ضارب روحانی کوهچنار در کازرون دستگیر شد

سرهنگ زراعتیان از دستگیری ضاربی که یک روحانی را در شهرستان کوهچنار با سالح گرم مجروح کرده خبر داد و اظهار داشت: حدود یک ماه
قبل در درگیری و نزاع خانوادگی در روستای مالی انبار شهرستان کوهچنار، یک روحانی حدودا 50 ساله با سالح گرم مجروح و ضارب به سمت شهرستان کازرون متواری شده بود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس کازرون تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی مخفیگاه ضارب را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس، علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلاف شخصی اعلام کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

کد خبر 220210

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید