شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل راهداری و حمل ‌‌نقل جاده ای استان خبر داد ؛ 

اضافه شدن31 دوربین نظارتی به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اضافه شدن ۳۱ دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پیام خبر ،علیرضا راستیار با بیان اینکه ۳۰ سامانه نظارت تصویری در محورهای استان وجود دارد گفت: پیرو پیگیری های انجام شده با سازمان راهداری و‌ حمل و‌نقل جاده ای کشور ۳۱ دوربین نظارتی به سامانه های هوشمند موجود استان اضافه می شود و تعداد سامانه های نظارت تصویری استان به ۶۱ سامانه افزایش می یابد. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصا در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند. 

وی خاطرنشان کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.
راستیار هم چنین تاکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط نصب و بهره برداری این سامانه ها تا شش ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل ‌ونقل جاده ای استان فارس در پایان گفت: هم چنین مناقصه ۲۰ دوربین عکس برداری انجام شده که با بهره برداری از این سامانه ها مدیریت سفرهای جاده ای توسط هموطنان بسیار بهتر و دقیق تر انجام خواهد شد.

 

کد خبر 220401

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید