شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همزمان با تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ششمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شروع به کار کرد.

به گزارش پیام خبر، دکتر سید وحید حسینی در آیین تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزشی و آغاز به کار ششمین المپیاد درون دانشگاهی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت و ضرورت ورزش برای همه به ویژه جوانان، اظهار امیدواری کرد: دانشجویان دانشگاه، ورزش را به عنوان یکی از برنامه های اصلی در زندگی دنبال کنند و حداقل هفته ای دو ساعت به صورت منظم به امر ورزش بپردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: انجام ورزش نه تنها مانعی برای درس خواندن نیست، بلکه سبب تقویت یادگیری درس و پرداختن بهتر به زندگی شخصی و سایر امور است و زمانی که برای ورزش صرف می کنید، در واقع سرمایه گذاری برای انجام سایر کارها است.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به پیشرفت ها، موفقیت ها و نقش ویژه بانوان ورزشکار کشور در عرصه های مختلف ورزشی ملی و بین المللی افزود: در چند سال آینده تعداد قهرمانی های بانوان نیز بیشتر خواهد شد و انجام فعالیت های ورزشی بین دختران و مادران، ورزش در خانواده ها را نیز نهادینه می کند و سایر اعضای خانواده نیز به ورزش علاقمند می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در جمع دختران ورزشکار و مدال آوران دانشگاه، ورزش، شادی، رفاقت، یکرنگی را بزرگ ترین انرژی برای انجام مسایل مختلف در خانواده و جامعه عنوان و اظهار امیدواری کرد خداوند متعال هر روز توفیقات بیشتری ورزشکاران و قهرمانان دانشگاه عنایت کند.

گفتنی است: این آیین، امروز بیست و چهارم آبان 1402، با حضور دکتر محمدحسین انباردارمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس امین دانشور مدیر تربیت بدنی دانشگاه، مهندس ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دانشجویان مدال آور و قهرمان دانشگاه، در سالن سعدی مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

 

کد خبر 220494

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید