شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه دو تصادف هنگام بارش باران در فاصله زمانی نزدیک بهم اتفاق افتاد افزود: در تصادف اول قیچی کردن تانکر حمل گاز مایع(خالی)منجر به تصادف زنجیره ای و گیر کردن شخص زیر تریلی شده بود و در حادثه دوم نیز برخورد تریلی با دو خودرو سواری دو مصدوم را برجای گذاشت.

به گزارش پیام خبر،هادی عیدی پور با اشاره به بارش باران و وقوع دو حادثه در شیراز گفت:ساعت 23:48 دقیقه روز 24 آبان ماه 1402، وقوع دو سانحه رانندگی در محور کمربندی شیراز حوالی شهرک فرهنگیان به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله گروه های امداد و نجات و اطفای حریق برای یاری به حادثه دیدگان به کمربندی شیراز اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه تصادف دیگری نیز در فاصله زمانی نزدیک بهم اتفاق افتاد افزود: در تصادف اول قیچی کردن تانکر حمل گاز مایع(خالی)منجر به تصادف زنجیره ای و گیر کردن شخص زیر تریلی شده بود و در حادثه دوم نیز برخورد تریلی با دو خودرو سواری دو مصدوم را برجای گذاشت.

آتش باد دوم عیدی پور اظهار داشت: نیروهای عملیاتی آتش نشانی شیراز که از سه ایستگاه 14 ،5 و 17 همراه با 5 خودرو به محل حوادث اعزام و در محل حضور داشتند بلافاصله با ایمن سازی اولیه محل های عملیات همزمان نجات فرد گرفتار شده در زیر تریلی و دو سرنشین مصدوم در خودرو سواری حادثه دوم را آغاز کردند. 
عالی ترین مقام آتش نشانی شیراز گفت: در این دو حادثه خوشبختانه هر سه مصدوم جان سالم به در بردند و آتش نشانان آنها را به نیروهای اورژانس تحویل و به مرکز درمانی انتقال دادند.
آتش پاد دوم عیدی پور با اشاره به عملیات پیشگیری آتش نشانان برای جلوگیری از بروز سوانح احتمالی دیگر تصریح می کند که نیروهای آتش نشانی پس از نجات افراد کار تخصصی خود را آغاز کردند و به ایمن سازی محل وقوع حادثه پرداختند تا از وقوع آتش سوزی یا سوانح رانندگی دیگر در شب بارانی جلوگیری شود. 
وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارش باران در بیشتر محورها و لغزندگی سطح جاده ها، ضمن پرهیز از سفرهای درون و برون شهری غیرضروری با سرعت مطمئنه در خیابان ها و جاده ها حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

 

کد خبر 220546

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید