شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در نشست روسای مراکز MCMC دانشگاه های علوم پزشکی کشور، از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، به عنوان یکی از مراکز برتر کشور در ارزیابی HOP تجلیل شد.

به گزارش پیام خبر، رئیس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC گفت: این نشست به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور رییس اورژانس 115 کشور و روسای مراکز MCMC دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

دکتر زهرا معتمدی افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده مراکز MCMC دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، آبادان و بندرعباس به عنوان مراکز برتر کشور انتخاب شدند.

او ادامه داد: مدیریت تخت های بیمارستانی، اعزام هدفمند بیماران بر اساس دستورالعمل، دوربین های نظارتی و ثبت اطلاعات پایان شیفت سوپروایزر بیمارستان ها، از نقاط قوت مرکز پایاش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این ارزیابی بوده است.

دکتر معتمدی در ادامه از پاسخگویی این مرکز به بیش از 420 هزار تماس مردمی در شش ماه گذشته خبر داد و از پزشکان و کارشناسان این مرکز به پاس خدمات شبانه روزی و بی وقفه آنان قدردانی کرد.

رئیس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه اضافه کرد: مردم می ‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ‌ها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه و در صورت حل نشدن مشکل، با مرکز پایش مراقبت ‌های درمانی به شماره سامانه ۱۸۱۹ تماس بگیرند.

 

کد خبر 220866

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید