شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
شنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گردهمایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مرکزی با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر استان برگزار شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، فرزاد مخلص الائمه در گردهمایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مرکزی گفت: هنرمندان قشر تاثیرگذار در جامعه هستند و حمایت از هنرمندان در دستور کار جلسات استانداری است.

وی افزود: هنرمندان استان بدون هیچ چشم داشتی برای ارتقای فرهنگ و هنر این خطه تلاش کرده اند و ما قدردان زحمات آنان بوده و قطعا دیدارهای خود را با ایشان ادامه خواهیم داد.

مخلص الائمه با اینکه باید بیش از پیش از توانمندی‌های هنرمندان استان در همه زمینه‌ها بهره ببریم، خاطرنشان کرد: تجلی هنر اسلامی باعث نوازش چشم، بصیرت دل و یادآوری نعمات و معنویات می شود. 

استاندار مرکزی از افتتاح مرکز ماهور در استانداری مرکزی با هدف حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر استان، خبرداد و افزود: تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و رسانه این استان در دستور کار است. 

مخلص الائمه تصریح کرد: این مجتمع در چهار بخش رشد هسته‌های نوآور رسانه، خدمات رسانه‌ای، آموزش حرفه‌ای رسانه و باشگاه فکری رسانه با نام نوش‌اندیش ساخته می شود.

وی تصریح کرد: یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات کشور در پیش رو است که نه به دلیل موضوع انتخابات مجلس، بلکه جایگاه فرآیند سیاسی کشور و بین‌الملل، از اهیمت ویژه برخوردار است.

استاندار مرکزی ادامه داد: با شکست سنگینی که جریان استکبار بویژه جریان رسانه غرب در فتنه بی‌سابقه سال قبل خورد، برای انتقام‌گیری در انتخابات همه آورده خود را برای مردمی که با فتنه همراهی نکردند، پای کار می‌آورند.

در ادامه این گردهمایی سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله گفت: هنرهای هشتگانه باید انسان را به کمال و مولفه معنویت برساند؛ معنویت و خدایی بودن انسان، امروز در غزه استکبار جهانی را به زیر کشانده است.

وی گفت: ایمان مردم غزه، قدرت بازدارندگی و ثبات صهیونیست دررمنطقه را شکست داده؛ امروز حماس موفق شد مدل زودرس فروپاشی استکبار را به همه نشان دهد.

گفتنی است، گردهمایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همراه با برنامه های فرهنگی، ادبی و هنری امروز ۴ آذر در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد.

رونمایی از کتاب" من عبدالله خسروی هستم" و اجرای گروه سرود هنرمندان شهرستان زرندیه از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

 

کد خبر 221080

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید