یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آغاز پروژه نصب و ارتقا 155 سامانه نظارت تصویری در جنوب کشور خبر داد و گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در 5 استان جنوبی کشور نصب خواهند شد یا مورد ارتقا قرار می‌گیرند.

به گزارش پیام خبر، علیرضا راستیار با بیان اینکه استان فارس دبیر منطقه جنوب مرکز مدیریت راه‌های کشور است، گفت: 155 سامانه نظارت تصویری در استان‌های بوشهر، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و فارس نصب خواهند شد و یا ارتقا داده می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: سهم هر استان به ترتیب بوشهر 20 سامانه، خوزستان 28 سامانه، فارس 51 سامانه، کهگیلویه و بویر احمد 21 سامانه و استان هرمزگان 35 است که در مجموع 82 سامانه جدید و 72 سامانه ارتقا خواهد یافت.

راستیار از اهمیت استفاده از فناوری های نوین در رصد و مدیریت راه‌ها یاد کرد و ادامه داد: این دوربین‌ها در نقاط پرترافیک، گردنه‌های برف گیر و مه گیر نصب خواهند شد تا در افزایش کیفیت خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای و عملیات راهداری به خصوص راهداری زمستانی کمک رسان راهداران باشد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: از تصاویر این سامانه همه کاربران جاده ای می توانند استفاده کنند و با مراجعه به سایت www.141.ir و یا نصب اپلیکیشن 141 همه تصاویر جاده‌های کشور قابل مشاهده است.

 

کد خبر 221136

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید