شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۳
زمان مطالعه: 6 دقیقه
حساب پرمیوم تلگرام ویژگی جدیدی است که قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این قابلیت بسته به محل سکونت و برهه‌های زمانی مختلف متغیر است. در این مطلب، نحوه خرید تلگرام پریمیوم را آموزش می‌دهیم.

به گزارش پیام خبر، حساب پرمیوم تلگرام ویژگی جدیدی است که قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این قابلیت بسته به محل سکونت و برهه‌های زمانی مختلف متغیر است. در این مطلب، نحوه خرید تلگرام پریمیوم را آموزش می‌دهیم.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلگرام پریمیوم

پیش از پرداختن به مبحث آموزش خرید تلگرام پرمیوم، اجازه دهید ابتدا به‌طور خلاصه با قابلیت‌های آن در مقایسه با نسخه رایگان آشنا شویم:
● امکان فالو کردن 1000 کانال (برخلاف محدودیت 500 کانال در نسخه رایگان)
● ایجاد حداکثر ۲۰ پوشه چت با حداکثر ۲۰۰ چت
● پین کردن تا 10 چت در لیست اصلی ( در نسخه رایگان فقط 5 چت رایگان امکان پین شدن دارد)
● ذخیره حداکثر 400 فایل GIF (محدودیت 200 فایل در نسخه رایگان)
● افزودن یک حساب چهارم (در نسخه اصلی می‌توان تا 3 حساب ساخت)
● ذخیره تا 10 استیکر محبوب
● مدیریت بهتر لیست چت‌ها
● دسترسی به استیکرهای بیشتر
● دسترسی به 10 اموجی جدید
● امکان نوشتن بیو طولانی‌تر
● دارای گزینه تبدیل صدا به متن
● عدم نمایش پیام‌های تبلیغاتی

آموزش خرید تلگرام پرمیوم

برای خرید تلگرام پرمیوم روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها، استفاده از ارز دیجیتال تون کوین (TON Coin) و کیف پول Tonkeeper است. در نظر داشته باشید که به دلیل پاره‌ای از مسائل، امکان استفاده مستقیم از بات تلگرامی @Premium Bot برای ایرانیان وجود ندارد. علاوه بر این، در حین فرآیند پریمیوم کردن تلگرام بهتر است نرم افزار تغییر آی‌پی شما روشن باشد و صرفا از پروکسی‌های داخلی تلگرام برای دسترسی به آن استفاده نکنید.

نصب و راه‌اندازی کیف پول تون کیپر برای این کار، ابتدا وارد سایت tonkeeper.com شده و نسخه مورد نظر خود از این کیف پول را انتخاب کنید. والت تون کیپر برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS، وب و افزونه کروم و فایرفاکس در دسترس است. به‌عنوان مثال، نحوه استفاده از نسخه اندروید این والت را برای پریمیوم کردن تلگرام آموزش می‌دهیم.
1. پس از نصب، مشابه کیف پول‌های رمز ارزی دیگر نظیر تراست والت، باید یک کیف پول بسازید. برای این کار، روی "Get Started" و سپس "Set Up Wallet" ضربه بزنید.
2. در مرحله بعد، از شما خواسته می‌شود که یا یک کیف پول جدید بسازید، یا کیف پول قدیمی خود را بازیابی کنید. اگر والت قدیمی ندارید، با ضربه زدن روی "Create a New Wallet" یک والت جدید خواهید ساخت.
3. سپس یک عبارت بازیابی 21 کلمه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن‌ها را به‌ترتیب نمایش‌داده‌شده و با املای درست روی یک تکه کاغذ یادداشت کرده و در جای امنی نگهداری کنید. این کلمات مهمترین دارایی شما هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید رمز ارزهای داخل این والت را بازیابی کنید. بدون داشتن این کلمات، امکان بازیابی ارزهای دیجیتال وجود نخواهد داشت. پس از یادداشت کردن آن‌ها، روی "Continue" کلیک کنید.
4. در مرحله بعد، به‌صورت رندوم و تصادفی از شما خواسته می‌شود که کلمات مربوط به شماره‌های مختلف را در قسمت مربوطه وارد کنید. مثلا ممکن است از شما خواسته شود که کلمات شماره 1، 16 و 23 را در باکس مربوط به آن‌ها وارد نمایید. این کار برای حصول اطمینان از یادداشت درست کلمات به‌ترتیب و املای صحیح است.
5. در مرحله آخر، باید یک رمز عبور 4 رقمی برای کیف پول‌تان انتخاب کنید.
اکنون کیف پول شما آماده شده و با خرید رمز ارز TON می‌توانید به پریمیوم کردن تلگرام خود بپردازید.

خرید تلگرام پریمیوم

خرید ارز دیجیتال TON

حالا برای پرمیوم کردن حساب تلگرام خود، می‌توانید از ارز دیجیتال TON جهت پرداخت هزینه استفاده کنید. این حساب‌ها به‌صورت 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله قابل خریداری هستند و بین 5 دلار تا 29 دلار بسته به محل سکونت و دیگر عوامل تاثیرگذار قیمت دارند که به تومان، چیزی حدود 250 تا 1,850 تومان قیمت خواهند داشت. بنابراین بسته به مدت زمان مورد نظر خود، باید مقدار معادل آن رمز ارز TON خریداری کنید.
برای خرید توکن کوین صرافی‌های ایرانی مختلفی نظیر بیت24 در دسترس هستند. برای این کار باید وارد وبسایت bit24.cash شده و پس از ساخت حساب کاربری و احراز هویت، مقدار توکن کوین مورد نظر خود را به کیف پول تون کیپر ارسال کنید. برای دریافت رمز ارزها در تون کیپر، روی گزینه "Receive" کلیک کنید تا آدرس کیف پول نمایش داده شود. اکنون رمز ارزها را از صرافی مورد نظر به این آدرس ارسال کنید.

خرید تلگرام پریمیوم

فعال سازی تلگرام پریمویم

پس از خرید توکن کوین، نوبت به فعال کردن تلگرام پرمیوم می‌رسد. برای این کار به سایت fragment.com/premium بروید. در این سایت شما می‌توانید علاوه بر خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، یوزرنیم‌های خاص و شماره تلفن‌های مجازی را نیز برای این پیام‌رسان خریداری کنید.
1. اکنون باید کیف پول تون کیپر خود را به این وسایت متصل نمایید. روی "Connect TON" و سپس "Connect Wallet" کلیک کنید. در این مرحله باید نام کاربری خود در تلگرام را وارد نمایید.
2. سپس مدت زمان اشتراک را مشخص کرده و روی "Gift Telegram Premium" کلیک کنید.
3. اطلاعات نمایش داده‌شده را بررسی کرده و در صورت تایید، "Confirm" را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که حدود 0.01 TON هم کارمزد برای این کار از کیف پول شما کسر خواهد شد. بنابراین هنگام ارسال رمز ارزها، این مقدار را نیز در نظر داشته باشید.

خرید تلگرام پریمیوم

در این مرحله خرید تلگرام پریمیوم شما به پایان می‌رسد و می‌توانید از قابلیت‌هایی که در بخش قبل ذکر کردیم، استفاده نمایید.
منبع https://bit24.cash/blog/telegram-premium

پایان رپرتاژ آگهی

 

کد خبر 221195

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید