یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از حمایت 120 میلیارد ریالی دولت از کسب و کارهای خانگی مرتبط با فرهنگ و هنر در استان خبر داد.

به گزارش پیام خبر، حمید رضا قانعی با بیان اینکه مقوله فرهنگ، مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر و ضرورت حمایت از این قشر فرهیخته یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است افزود: از این رو اتخاذ سیاست های حمایتی متناسب با منزلت پرچمداران فرهنگ و هنر کشور، توزیع عادلانه امکانات و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر از محوری ترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی است که بارها بر آن تاکید شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان یکی از مهمترین نهادهای متولی حمایت از فعالان فرهنگی و هنری استان فارس، اقدامات جدی در مسیر ارائه خدمات حمایتی، در حوزه خدمات فرهنگی و هنری ، کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال، کسب و کارهای چاپ و نشر فرهنگی و کسب و کارهای خدمات هنری بـرای شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم بـه عمل آورده که از آن جمله می توان به تحقق ارائه تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: این اداره کل تاکنون در سال 1402 بیش 120 میلیارد ریال تسهیلات حمایت از کسب و کارهای خرد خانگی از فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر در سراسر استان فارس می توانند با ارائه طرح های مرتبط با این حوزه و ثبت نام کسب و کارهای خرد خانگی در سامانه حمایت از مشاغل خانگیhttps://smkh.mcls.gov.ir/ و یا درگاه ملی مجوزه ها https://mojavez.ir/ از تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

 

کد خبر 221505

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید