شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رییس اداره راه های روستایی فارس خبر داد:

اتمام 12 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی فارس

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اتمام 12 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی خبر داد و گفت: این پروژه شش روستا را از نعمت راه روستایی برخوردار خواهد کرد. 

به گزارش پیام خبر، محمد کریم قاسم زاده اظهار داشت: با هدف دسترسی آسان و تردد ساکنان، اجرای 12 کیلومتر از محور روستایی دل مرزیان به پیراشکفت و امامزاده سید محمد شهرستان ممسنی به اتمام رسید.

رییس نظارت بر ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: برای اجرای این طرح 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته است.
قاسم زاده عنوان کرد: ساخت این محور، تردد اهالی روستاهای ده چیر,قلعه سفید, دین باغان, نوشک, سید محمد و ده گردو تسهیل کرده و در نهایت 260 خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

وی ضمن اشاره به مصرف ۸۵۰۰تن اسفالت به همراه ۵۵۰ تن قیر در این پروژه بیان داشت: ۴۵ دستگاه ابنیه فنی، ۱۱۵۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۴۵۰۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۱۵۰۰۰ متر مکعب ساب بیس نیز از دیگر مشخصات فنی و اجرایی ساخت این جاده روستایی است.

رییس اداره نظارت برساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان خاطرنشان کرد؛ اول دی هم زمان با روز راهدار این محور بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

کد خبر 221554

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید