یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
پنج شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون های‌ فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: راهبرد اصلی کانون های تخصصی خواهران بهره گیری از ظرفیت جریان های مردمی در حوزه زیست عفیفانه است.

به گزارش پیام خبر از اراک، نجم الدین آفتابی اظهار کرد: تقویت کمی و کیفی مساجد از جمله رسالت‌های خطیر کانون‌های فرهنگی هنری است.

وی افزود: ایجاد کانون‌های تخصصی ویژه خواهران هدفگذاری شده بود که تا کنون در همه استان‌های کشور این کانون‌ها تاسیس شده و مدیران آن در نخستین دوره آموزشی توجیهی کانون‌های ویژه خواهران مشارکت کرده‌اند.

قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: رسالت خطیر کانون‌های تخصصی خواهران مشارکت جریان‌های مردمی در حوزه زیست عفیفانه است.

آفتابی گفت: پنج درصد سهمیه تاسیس کانون تخصصی خواهران لحاظ شده که ضمن انجام فعالیت‌های ویژه در اقدام مشترک با کانون عمومی هم پیشگام خواهند بود.

وی به ساماندهی فعالیت‌های کتابخانه ای اشاره کرد و گفت: ستاد کانون‌های مساجد در این بخش دچار افت شده بود که با طراحی جدید و به روز در سیستم کتابخانه‌ها، به روزرسانی مجوز و استقرار نرم افزارهای کتابداری، هم اکنون روند رو به بهبودی را در فعالیت‌های کتابخانه ها شاهد هستیم.

قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: کادرسازی نوجوانان، منطقه بندی قرارگاه‌ها و ایجاد شبکه رابطین شامل کانون‌های معین و راهبر، تخصیص بیمه هنرمندان و صدور شبستان کارت برای مدیران کانون‌ها، تخصصی شدن فعالیت‌های کانون‌ها در بخش‌های مختلف و ایجاد شناسه ملی از جمله فعالیت‌های در دست اقدام این معاونت است.

 

کد خبر 221800

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید