یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در چهل و یکمین جلسه کمیته راهبردی کیفیت بخشی به آموزش، کارگروه توسعه مدیریت مطرح شد:

کسب 27 درصد از رتبه های برگزیده کشوری جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت:در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه های برگزیده مربوط به دانش آموزان استان فارس است لذا مدیران و سایر دست اندرکاران مدارس مذکور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش پیام خبر، محمد خلیل عسکری در چهل و یکمین جلسه کمیته راهبردی کیفیت بخشی به آموزش کارگروه توسعه مدیریت با موضوع دستاوردهای نهمین دوره جشنواره خوارزمی، کیفیت بخشی به مدارس غیر دولتی و کیفیت بخشی به مدارس شاهد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کیفیت بخشی، حضوری برخی سرگروه های آموزشی در نشست کیفیت بخشی آموزشی ضروری است لذا زمینه حضور آنها باید فراهم شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه های برگزیده مربوط به دانش آموزان استان فارس است لذا مدیران و سایر دست اندرکاران مدارس مذکور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد:یکی از ماموریت شورای هماهنگی اطلاع رسانی و روابط عمومی که اخیراً راه اندازی شده است انتقال اطلاعات از دستاورد ها به کف جامعه است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: همه طرح ها و برنامه ها باید با محوریت دانش آموز اجرایی شود و همه برنامه ها از جمله جشنواره های مختلف به صورت زنجیره ای و پیوسته در مدارس اجرایی شود.
وی ادامه داد: ضروری است تمامی روسای ادارات آموزش و پرورش فارس پیشنهادات خود را در خصوص پست های اداری به اداره کل ارائه دهند تا در کارگروه توسعه مطرح و تصمیمات لازمه اتخاذ شود.
عسکری اذعان کرد: در راستای آموزش مدیران طرح پراکنده از فضای مجازی استفاده شود و آموزش های لازمه ارائه شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، نیز با تشریح برنامه های هفته پژوهش، اظهار کرد: بر اساس مصوبات جلسه قبل طرح آمایش هنرستان های استان انجام و پس از احصا نیازها جهت ادامه فرآیند به وزارتخانه ارسال شده است.
فرشید قاسمی افزود: در سال گذشته تعداد ۹۷ هزار نفر تیم در جشنواره خوارزمی مشارکت کردند لذا ناظرینی برای این جشنواره انتخاب شدند.
وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۴۷ نفر تیم در بخش غیر حضوری مورد داوری قرار گرفتند و در نهایت ۵۰ نفر تیم برگزیده و به مرحله کشوری معرفی شدند.
قاسمی تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری در سال گذشته با تلاش های صورت گرفته، دانش آموزان استان توانستند در مرحله کشوری ۲۷ درصد از رتبه های برگزیده را کسب کنند.
وی ادامه داد:مدرسه محوری اولین اصل جشنواره نوجوان خوارزمی است و این جشنواره با محورهای سیزده گانه برگزار می شود و در سال گذشته در پنج محور دانش آموزان فارس، رتبه اول کشوری را کسب کردند.

 

کد خبر 221995

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید