یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: صبح امروز همه از حضور VAR در دربی ناامیدشده بودیم، اما مهدی تاج از اینفانتینو مجوز گرفت.

به گزارش پیام خبر، خداداد افشاریان در گفت‌وگویی درباره اینکه دربی پایتخت با بهره گرفتن از سیستم کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود، عنوان کرد: پس از مدت‌ها نفس عمیق و راحتی می‌کشم و امیدوارم فردا شاهد رقابت خوبی میان 2 تیم پرطرفدار کشور باشیم.

وی ادامه داد: لازم بود که چنین اتفاقی رخ‌ می‌داد و دربی با استفاده از VAR برگزار شود، باید از از مهدی تاج تشکر کنم که تا لحظه آخر تلاش وصف ناپذیری برای تحقق این امر داشت.

افشاریان، تصریح کرد: حدود ساعت ۱۱ امروز ناامید شده بودیم و می‌خواستیم پلن دوم را اجرا کنیم اما رئیس فدراسیون که در مجمع هیئت فوتبال اردبیل حضور داشت، با اینفانتینو تماس گرفت و با پیگیری ویژه لحظه آخری، مجوز را گرفت، همچنین از دیگر افرادی که به این پروژه کمک کردند کمال سپاس را دارم، وزیر ورزش و جوانان در این مدت وسواس زیادی به تحقق این بحث داشتند.

وی افزود: به همین منظور تیم VAR که در کشور لایسنس گرفته بود، در دربی قضاوت می‌کنند، از دو کمک داور ویدیویی که در کشور عراق هستند هم کمک گرفتیم و سرانجام بازی فردا در ورزشگاه خاطره انگیز آزادی برگزار خواهد شد، امیدواریم این مسابقه گام بلندی برای سایر مسابقات باشد.

 

کد خبر 222220

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید