شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار صدرا با اشاره به پتانسیل، نیروی جوانی، انگیره و خلاقیت دانشجویان شهرسازی گفت: از قابلیت های علمی دانشجویان به خصوص دانشجویان رشته شهرسازی، می توان در فعالیت های شهرداری و توسعه شهری استفاده کنیم.

با حضور مجتبی پارسایی شهردار صدرا و روح الله شجاعیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا و عباس ثابت مدیر روابط عمومی شهرداری صدرا همایش «شهر از نگاه شهرسازان» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزارشد.

شهردار صدرا در همایش شهر از نگاه شهرسازان در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: هر شهری را شهرسازان می‌سازند، کسانی که تبحر خاصی در این زمینه کسب کرده اند و باید این کار را انجام دهند.

پارسایی با اشاره به پتانسیل، نیروی جوانی، انگیره و خلاقیت دانشجویان شهرسازی مطرح کرد: از قابلیت های علمی دانشجویان خصوصا رشته شهرسازی می توانیم در فعالیت های شهرداری و توسعه شهری استفاده کنیم.

روح الله شجاعیان، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا نیز گفت: برای ساختن شهری زیبا باید از ظرفیت کسانی که علم آن را دارند، استفاده کنیم و دراین راستا می توان از دانش دانشجویان شهرسازی استفاده کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری صدرا در این همایش مقرر شد تا بزودی تفاهم نامه ای بین این شهرداری و دانشکده هنر و معماری امضا شود تا از ظرفیت دانشجویان این دانشکده خصوصا رشته شهرسازی در شهرداری صدرا بکار گرفته شود.

 

کد خبر 222339

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید