شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
پنج شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۱۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: توجه به مسائل فرهنگی بالاخص آشنایی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با سیره حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) بهترین شیوه در مواجهه با جنگ فرهنگی دشمن در فضای مجازی است.

به گزارش پیام خبر، دیدار از یادمان یاس کبود شهرستان خفر، ملاقات با مسئولین شهرستان قضایی و اجرایی شهرستان و بررسی روند خدمت رسانی قضایی به مراجعان در دستور کار سفر یک روزه رییس کل دادگستری استان فارس به حوزه قضایی خفر بود.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در سفر یک روزه به حوزه قضایی شهرستان خفر ضمن حضور در یادمان یاس کبود و استماع روایت گری نوجوانان روستای فتح آباد از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) اقدامات مذهبی و فرهنگی این شهرستان را ستود و بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی بالاخص آشنایی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با سیره حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) بهترین شیوه در مواجهه با جنگ فرهنگی دشمن در فضای مجازی است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه با حضور در دادگاه این شهرستان ضمن بررسی روند ارائه خدمات قضایی در آخرین روز آماری ماه جاری از شعب مختلف این حوزه قضایی دیدار کرد.

وی در ملاقات چهره به چهره با قضات و کارکنان ضمن تاکید بر تعیین تکلیف پرونده های مسن و قدیمی، اولولیت قرار دادن خدمت رسانی به مردم را مصداق واقعی تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: رسیدگی به موقع به امورات در کنار برخورد با حُسن خلق و خوش‌رفتاری با مراجعان بهترین تکریم است و همین امر یکی از ارکان تقویت سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی خواهد شد.

وی در حاشیه این سفر یک روزه با بیان اینکه اختصاص دادستانی به حوزه قضایی خفر در دستور کار قرار دارد، گفت: پس از تغییرات در تقسیمات کشوری و ارتقاء یافتن این بخش به شهرستان، زمینه ارتقاء دادگاه به دادگستری و تغییر در تشکیلات قضایی نیز آغاز شد و در آینده نزدیک شاهد افتتاح دادسرا در شهرستان خفر خواهیم بود.

رئیس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود تولید گل نرگس در مزارع این شهرستان را ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری و همچنین جذب گردشگران داخلی و خارجی در راستای اشتغال زایی جوانان ارزیابی کرد و افزود: دادگستری در راستای پیگیری تحقق شعار سال و حمایت از سرمایه گذاری های مشروع از طرح های مولد در شهرستان حمایت حقوقی می کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه از طرح عمرانی توسعه ساختمان این دادگاه دیدن کرد خاطر نشان کرد: ارائه خدمات قضایی در مکانی با استاندارد های مورد تایید ضمن حفظ شان دادگاه و مقام قضایی باعث رضایتمندی ارباب رجوع می شود توجه به احداث و بهسازی ساختمان های قضایی در سراسر استان در دستور کار معاونت مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان است.

گفتنی است در این سفر رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در منزل شهید مختار کاظمی یاد و خاطره. این شهید والامقام را گرامی داشت و به مقام و جایگاه همه شهدا انقلاب ، جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام کرد.

خاطر نشان می شود، خفر در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است که در سال ۱۳۹۸ به لحاظ وسعت و گستردگی و جمعیت در تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقاء یافت.

 

کد خبر 222717

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید