یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۲ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نخستین رویداد رسانه ای 24 ساعته جام رسانه امید از صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان فارس در محل پارک علم و فناوری آغاز شد.

به گزارش پیام خبر، نخستین رویداد رسانه ای 24 ساعته جام رسانه امید از صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه استان فارس در محل پارک علم و فناوری آغاز شد.

دبیر رویداد جام رسانه امید با اشاره به اینکه این رویداد با هدف انعکاس و تبیین پیشرفت ها، دستاوردها و خدمات صورت گرفته برگزار شده است افزود: هدف اصلی این رویداد امیدآفرینی در همه حوزه‌ها است.

مهدی آدینه تمرکز این رویداد را بر شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: معرفی خدمات و کارهای دیده نشده شرکت‌های دانش‌بنیان و مهیا شدن شرایط برای حمایت از این شرکت‌ها از اهداف این رویداد است.

وی اضافه کرد: در این رویداد اصحاب رسانه می‌بایست اخبار، گزارشات و محتوای تولیدی خود را در قالب محورهای جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت پیشرفت‌های استان فارس را در قالب‌های مختلف و شاخص‌های ارزیابی متفاوت در خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری و کانال‌های خبری بزرگ منتشر کنند.

دبیر رویداد جام رسانه امید اظهار داشت: اصحاب رسانه حاضر در این رویداد فرصت دارند ظرف ۲۴ ساعت قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب (خبری، تحقیقی، تحلیلی)، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ_موبایلی به تولید محتوای رسانه‌ای بپردازند.

قابل ذکر است محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

 

کد خبر 222810

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید