شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دوسالانه داستان کوتاه نارنج پنج‌شنبه ۷ دی‌ماه جاری برندگان نهمین دوره‌ خود را در مراسم اختتامیه که در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد، معرفی خواهد کرد.

به گزارش پیام خبر، محمدبادپر، با اعلام برگزاری آیین پایانی این دوره در هفتم دی‌ماه امسال گفت: این مراسم با حضور داوران سرشناس، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و مهمان‌هایی از دیگر شهرها در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به سختی‌های فراوان برگزاری این دوسالانه افزود: با همه مشکلات و مشقات فراوان، همت و همراهی گروه اجرایی نارنج که متشکل از هنرمندان حوزه ادبیات، هنرهای تجسمی، موسیقی، فیلم کوتاه و رسانه و هم‌چنین بسیاری از هنردوستان شهرستان بود که نهمین دوره‌ی این دوسالانه نیز برگزار و به روز پلیانی رسیده است.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۶ داستان‌نویس برگزیده معرفی خواهند شد به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار زیاد نویسندگان از تمام استان‌های کشور و مقیم در ۲۲ کشور دیگر، ما را به ادامه این راه بسیار دل‌گرم و امیدوار کرد.

بادپر با اعلام اینکه علاوه بر مراسم اختتامیه، دو کارگاه داستان و هم‌چنین موزه‌گردی جهرم نیز در برنامه گنجانده شده است افزود: دو کارگاه داستان با موضوع‌های «زمان حال روایت در داستان کوتاه»، و «سیر داستان کوتاه فارسی» با حضور مطرح‌ترین نویسندگان کشور در نگارخانه تارونه جهرم برگزار خواهد شد

وی با یادآوری این‌که افتخار گروه اجرایی نارنج است که شاهد حضور همه اهالی هنر در اختتامیه این دوره نیز باشیم از تمام علاقه‌مندان و هم‌چنین هنرمندان و هنردوستان عزیز برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت به عمل آورد و تاکید کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

به گفته بادپر، دوسالانه داستان کوتاه نارنج بوسیله موسسه فرهنگی هنری نارنج و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و انجمن اهل قلم برگزار می‌شود.

 

کد خبر 222900

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید