شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، فناوری ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایندگی داوود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و مجتبی ذنوبی رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

به گزارش پیام خبر، در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، فناوری ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایندگی داوود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و مجتبی ذنوبی رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف تامین نیازهای ارتباطی کمیته امداد امام (ره) و مشخص نمودن چارچوب کلی همکاری های لازم در راستای هوشمندسازی و اتصال مراکز تحت پوشش این کمیته و تسریع در فرآیندهای ارتباطی این مجموعه در ۱۰ ماده، ۱۸ بند و 2 تبصره در قالب 2 نسخه به امضای طرفین رسید.

دکتر داوود زارعیان در خصوص این تفاهم نامه با تاکید بر اینکه فراهم کردن بسترهای پر سرعت و امن در شبکه های دیجیتال از مهم ترین کارهای ما در شرکت مخابرات ایران است، گفت: براین اساس تلاش داریم که با راه اندازی خدمات ارتباطی بر بستر شبکه فیبرنوری و طراحی و ایجاد سرویس های متعدد و فناورانه به روز شبکه ارتباطی قوی در سراسر ایران ایجاد کنیم.

وی در این رابطه افزود: یکی از این مراکز، کمیته امداد حضرت امام (ره) است که ما در قالب این تفاهم نامه همکاری، متعهد به ایجاد شبکه فیبرنوری، سرویس AVR و سامانه تلفن گویا و تعدادی دیگر از سرویس های استاندارد سازمانی سامانه مخابرات بر بستر اینترنت خانگی جهت استفاده تمامی مددجویان، همکاران و بازنشستگان این مجموعه عظیم هستیم. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 222963

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید