شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۱۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس و معاونین دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فارس با حضور در ساختمان سردار شهید سلیمانی(مرکزی) شهرداری شیراز با شهردار این کلان‌شهر دیدار و از محمدحسن اسدی به دلیل کسب عنوان شهرداری برتر کشور در حوزه حمل‌ونقل تقدیر کردند.

به گزارش پیام خبر، رئیس و معاونین دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فارس با حضور در ساختمان سردار شهید سلیمانی(مرکزی) شهرداری شیراز با شهردار این کلان‌شهر دیدار و از محمدحسن اسدی به دلیل کسب عنوان شهرداری برتر کشور در حوزه حمل‌ونقل تقدیر کردند.

تعامل شهرداری شیراز با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فارس در همه زمینه‌ها مطلوب بوده است

محمدحسن اسدی در این دیدار اظهار کرد: تعامل شهرداری شیراز با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فارس در همه زمینه‌ها مطلوب بوده است.

شهردار شیراز همچنین به اشاره به کسب رتبه برتر ملی شهرداری این کلان‌شهر در حوزه حمل‌ونقل بر تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری تصریح کرد.

اسدی با تصریح بر این نکته که امروز شیراز نیز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: در دهه مبارکه فجر شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد پروژه‌های متعددی خواهیم بود.

شهردار شیراز در ادامه با توجه به برگزاری تورهای شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری تصریح کرد: برخی مسائل شهری خود به مثابه یک کارگاه علمی و آموزشی برای دانشجویان و اساتید محسوب می‌شوند که قشر دانشگاهی به ویژه فنی و مهندسی می‌توانند از این فرصت استفاده شایانی داشته باشند‌.

وی گفت: دانشجویان در این فرصت‌ها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز، تلاش مدیریت شهری را بر تعامل با نهادهای علمی‌ و دستگاه‌های اجرایی دانست‌.

وی با تصریح بر افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری طی دوسال گذشته بیان کرد: شهرداری نهادی درآمد هزینه است که در این‌مسیر با همراهی مردم دستاوردهای خوبی داشته باشد‌.

همدلی و تعامل با شهرداری شیراز با مدیریت شهری تداوم داشته باشد

جعفر ترک زاده نیز در سخنانی با برشمردن ظرفیت‌های متعدد این دانشگاه اظهار کرد: پیش‌بینی شده است در پایان برنامه هفتم توسعه، پس از پنج سال ۳۰ درصد دانشجویان کل کشور در مراکز دوره آموزش فنی‌وحرفه‌ای در رشته‌های مختلف شرکت کنند.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش فراگیران در سال جاری و افزایش بودجه، تصریح کرد: در استان فارس تلاش شد تا با استفاده از مدیریت منابع، طی یکسال گذشته ۶۰۰ تخت خوابگاهی اضافه شود.

وی همچنین به موضوع انتخاب شهردار کلان‌شهر شیراز به عنوان شهردار برتر از سوی وزارت کشور اشاره و ضمن تبریک به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز، اضافه کرد: همدلی و تعامل با شهرداری شیراز با مدیریت شهری تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس همچنین بر برنامه‌ریزی حضور دانشجویان در محل عملیات اجرایی پروژه‌های شهری تاکید کرد.

این مقام دانشگاهی همچنین پیشنهاد داد تا برنامه‌ریزی برای ارائه وبینار ملی در راستای اشتراک‌گذاری تجربیات در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی با مدیریت شهری انجام شود‌.

تشریح ویژه فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل، طرح پیوند و تکریم ارباب رجوع، کرسی پرسش و پاسخ درخصوص جهاد تبیین و دستاوردهای مدیریت شهری و ‌‌‌... از جمله مواردی بود که در این جلسه مشترک مدیریت شهری و علمی به آن پرداخته شد.

 

کد خبر 223032

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید