شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۱۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام، برند «آیوتل» و «هوبان» در نشستی با حضورمهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات، معاونان و مدیران ارشد این شرکت به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش پیام خبر، در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام، برند «آیوتل» و «هوبان» در نشستی با حضورمهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات، معاونان و مدیران ارشد این شرکت به صورت رسمی رونمایی شد.

مهندس مجید سلطانی در مراسم رونمایی رسمی از برند های آیوتل و هوبان شرکت مخابرات ایران که در آخرین روز نمایشگاه برگزارشد، اظهارداشت: تلکام بیست و چهارم افتخاری برای مجموعه مخابرات است که با تلاش همه حوزه ها در ستاد و اداره کل ارتباطات ومناطق مخابراتی برنامه ریزی وموفق اجرا شد.

رونمایی از توانمندی ها آغازی بر پرقدرت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: رونمایی از برخی توانمندی ها در نمایشگاه تلکام ، آغازی بر پرقدرت است که تا سال آینده با طرح های ابتکاری و خلاقانه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رویکرد شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۲ ، با رویکرد جدیدی با عنوان نهضت جهادی تحول دیجیتال اتفاق افتاده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پس از نهضت جهادی فیبرنوری که آثار آن در استان ها مشخص است ، نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال در تمام کشور توسط شرکت مخابرات ایران در حال رخ داده است.

مهندس سلطانی با تشریح اهمیت کار اقتصادی در حوزه اقتصاددیجیتال گفت: در این بخش تمام استان ها از همین اکنون مسول هستند تا به صورت خلاقانه وارد شوند و تاثیرات اجراطرح نجما را به صورت عملی در بخش توسعه اقتصاد دیجیتال نمایان سازند.

وی خاطرنشان کرد: هر استان یک طرح جامع توسعه اقتصاددیجیتال متناسب با توانمندی ها و ظرفیت ها خاص آن استان را دارد تا در مجموع بتوانیم توسعه اقتصاددیجیتال را در سطح کشور به صورت ملی و هم به صورت استانی با یک مدل اقتصادی مشخص اجرا کنیم.

افزایش شرکای تجاری در شرکت مخابرات برای ارائه خدمات متنوع

دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات در این مراسم با تاکید بر اینکه شرکای تجاری در شرکت مخابرات برای ارائه خدمات متنوع با نیاز مشتریان باید افزایش یابد، افزود: شرکت مخابرات باید درحوزه ارایه خدمات ارزش افزوده تقویت شود. به شریک تجاری در مخابرات نیاز داریم تا بتوانیم نهضت دیگری مانند نجما در کشور اجرا کنیم، ان شالله در نمایشگاه تلکام بعدی چندین برابر شرکت های فعال در حوزه خدمات مخابراتی خواهیم داشت.

دکتر زارعیان در این مراسم اظهار داشت: امسال نمایشگاه واقعی تر و تخصصی تر بود و مخاطبان حرفه ای و اثر گذار تلکام با هدفی مشخص حضور یافتند.

وی افزود: راهی که مخابرات از حدود یک سال و نیم پیش شروع شده است اکنون به صورت عملی با آشنایی و اقدام به همکاری با شرکت های استارت آپی به صورت یک واقعیت درآمده است.

وی گفت: مباحث مربوط به هوبان و آیوتل می تواند در ادامه با شرکت های دانش بنیان در زمینه همکاری مشترک ادامه پیدا کند.

ورود قدرتمندانه توسعه اقتصاد دیجیتال با شرکت های دانش بنیان

دکتر باقری مدیر کل بررسی های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در این نشست در مورد برند آیوتل گفت: از سال گذشته با مطرح شدن موضوع انقلاب صنعتی و طرح نجما اقدامات مهمی صورت گرفت که نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال و دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم از جمله آنها بود.

وی با بیان اینکه برند هوبان در حوزه vses آیوتل در حوزه انقلاب صنعتی چهارم رونمایی شد، خاطر نشان کرد : بدون این فناوری ها شرکت مخابرات ایران نمی توانست وارد سرویس فوری شود ورود قدرتمندانه و عرضه سرویس به صورت همکاری مشترک با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 223085

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید