شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
پنج شنبه, ۰۷ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اراک گفت: هنرمندان در قالب جهاد تبیین و خلق تولیدات فاخر ارزشهای انقلاب اسلامی را به آگاهی مردم می رسانند.

به گزارش پیام خبر از اراک، محمد جعفری، امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان مرکزی گفت: هنرمندان از هر طیف و قشری در این پاتوق هنری پذیرفته هستند و مرزبندی بین آنان وجود ندارد.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان اراک با بیان اینکه فعالیت های بسیج در همه عرصه ها باید از دریچه ای در قالب هنر دیده شود، افزود: هنرمندان در قالب جهاد تبیین و خلق تولیدات فاخر هنری ارزشهای انقلاب اسلامی را به آگاهی مردم می رسانند. 

وی تصریح کرد: نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه برای ارتباط هر چه بهتر این مرکز با هنرمندان جهت تولید آثار فاخر ارزشی، مورد احترام و کارساز است. 

جعفری ادامه داد: هنرمندان بسیجی با برقراری ارتباط بین هنر متعالی و انسانیت، دغدغه مندی خود را نسبت به مسائلی که در جهان اسلام رخ می دهد نشان می دهند. 

در ادامه این نشست اصحاب رسانه استان در خصوص برقراری بیمه هنرمندان، حمایت های مالی، تسهیل در صدور مجوز برگزاری اجراهای هنری، برگزاری دوره های آموزشی در همه رشته های هنری و راه اندازی انجمن های تخصصی هنری به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

کد خبر 223137

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید