شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۸ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، گفت: هم اکنون در دنیا کسب و کارهای دیجیتال رونق فزاینده‌ای دارند که روز به روز رو به رشد و پیشرفت است و ما نباید از این فضا عقب بمانیم.

به گزارش پیام خبر، مرتضی شریفی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس عنوان کرد: این رویداد نقش بسزایی در شناسایی و سوق دادن جوانان به سمت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی دارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه کاربردی کردن این‌گونه رویدادها می‌تواند تاثیر زیادی در حوزه فرهنگ تولید محتوا و فضای مجازی داشته باشد، اظهار کرد: باید تفکرهای ناب و استعدادهای درخشانی که در رویدادهای این چنینی رشد و نمو می‌کنند را به سمت کسب و کارهای نوپا و کاربردی هدایت کرد تا از دل آنها کارآفرینان موفقی کشف شود که می‌توانند در حوزه تولید محتوا حرفی برای گفتن داشته باشند.

شریفی ادامه داد: توزیع نرم‌افزارهای آموزشی و نرم‌افزارهایی که می‌توانند در حوزه کسب و کار موجب رونق و تسهیل فعالیت‌های حوزه فضای مجازی شوند، همچنین تامین امنیت شبکه در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی از جمله مواردی است که می‌توان به عنوان ظرفیت رویداد به آن اشاره کردو از حضور جوانان و نوجوانان فعال در تولید محتوای دیجیتال بهره برد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، در ادامه تصریح کرد: همان‌گونه که در فضای واقعی اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز است همه با هم همکاری داشته و مشکلات را مرتفع کرده و امنیت را تامین کنیم در فضای مجازی نیز نیاز است تا این‌گونه همکاری‌ها شکل گیرد تا فضا به سمت و سویی حرکت کند که هم موجب تامین امنیت هم تسهیل‌گری و هم ایجاد کسب و کار در فضای مجازی گردد.پس نیاز از هم متولیان حوزه فرهنگ و هم مسئولین حوزه اقتصادی، به این‌گونه رویدادها نگاه ویژه‌ای داشته و همکاری کنند تا در نهایت چنین اقداماتی موجب رشد اقتصادی و تقویت و رونق کسب و کارها شود.

شریفی در پایان اظهار کرد: هم اکنون در دنیا کسب و کارهای دیجیتال رونق فزاینده‌ای دارند که روز به روز رو به رشد و پیشرفت است و ما نباید از این فضا عقب بمانیم.

 

کد خبر 223190

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید