شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست جدید سازمان دانش آموزی و مشاور جدید جوان مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس منصوب شدند.

به گزارش پیام خبر،محمدخلیل عسکری در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان دانش آموزی و مشاور جدید جوان مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: برای تشخیص شرایط فتنه شناختی تحت عنوان بصیرت نیاز است ودر واقع بصیرت مانند یک چراغ و قطب نما عمل می کند و حق را از باطل، صحیح را از ناصحیح و سره را از ناسره نمایان می سازد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: هر چه قدر کار و مسیر ما دارای اخلاص باشد ما بهتر می توانیم حقیقت را دریابیم و برای تشخیص درست نیاز به اخلاص داریم.

عسکری ادامه داد: مردم ایران با محوریت روحانیت ولایت مدار توانسته اند مسیر درست را به پیش برند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری از مشکلات عبور کرده اند.

وی خطاب به سرپرست جدید سازمان دانش آموزی ومشاور جدید جوان آموزش و پرورش استان گفت: انتظار داریم مدرسه محوری، دانش آموز محوری و نقش دهی به دانش آموزان، استفاده از ظرفیت راهبردی مدرسه محوری، مردمی سازی آموزش و پرورش، رویکرد انقلابی، اقدام جهادی و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه ها را از اولویت های کاری خود قرار دهید.

مدیر کل اموزش و پرورش فارس همچنین از اعضای شورای معاونین و روسای ادارات داخلی اداره کل خواست که اولویت های کاری خود را برای ۳ ماه پیش رو با دقت و برنامه ریزی اعلام کنند.

شایان ذکراست ؛ در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات مرتضی کریمی، رئیس سابق سازمان دانش آموزی فارس که به سمت مدیر آموزش وپرورش آباده منصوب شده ، محمدامین کرم زاده ،به سمت سرپرست جدید این سازمان و رضا مرادی کوچی نیز به سمت مشاورجوان مدیرکل آموزش وپرورش استان منصوب شد.

خاطر نشان می شود کرم زاده و مرادی از فرهنگیان جوان آموزش وپرورش فارس می باشند.

 

کد خبر 223300

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید