شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مرکز مخابرات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با هدف توسعه زیرساخت‌های مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، با حضور دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان مخابرات کشور، حسن هاشمی، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان و محمدرضا پیرحسینلو، مدیر منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افتتاح شد.

به گزارش پیام خبر، مرکز مخابرات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با هدف توسعه زیرساخت‌های مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، با حضور دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان مخابرات کشور، حسن هاشمی، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان و محمدرضا پیرحسینلو، مدیر منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افتتاح شد.

با افتتاح این مرکز، کیفیت و سرعت ارتباطات در این منطقه بهبود می یابد و زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و توسعه کسب‌وکار فراهم خواهد کرد. این مرکز مجهز به آخرین تجهیزات مخابراتی بوده و خدمات تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت و دیگر خدمات مخابراتی را به شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ارائه خواهد داد.

همچنین افتتاح مرکز مخابرات شهیدبامری درمنطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بندرعباس، موجب جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس می شود که وجود زیرساخت‌های مخابراتی مناسب یکی از عوامل مهم در این زمینه است، این مرکز مخابراتی نشان‌دهنده عزم دولت برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس است و می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در این منطقه کمک کند.

ارتباطات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با یکدیگر و با جهان خارج تسهیل خواهد شد، این امر می‌تواند به بهبود بهره‌وری و رقابت‌پذیری این شرکت‌ها کمک کند، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس یکی از بزرگترین مناطق ویژه با دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و زیرساخت‌های پیشرفته، یکی از قطب‌های اقتصادی مهم کشور محسوب می شود.

این امر می‌تواند به افزایش فروش و سود این شرکت کمک کند. یک شرکت خدماتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس می‌تواند از این مرکز برای ارائه خدمات خود به مشتریان در سراسر کشور استفاده کند.

تقویت پیوند صنعت و مخابرات سبب ارتقاء دوسویه خواهد شد

مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه هرمزگان نیز در تشریح این خبر بیان داشت: پس از برگزاری جلسات کارشناسی، تفاهم‌نامه‌ همکاری در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی، پایداری و امنیت شبکه و اجرای فیبرنوری و توسعه تلفن همراه اول بین مخابرات منطقه هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به امضا رسید.

وی، این تفاهم‌نامه را سبب توسعه زیرساخت های ارتباطی در جهت توسعه کسب و کار در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برشمرد و گفت: امضای تفاهم‌نامه همکاری با منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موجب تقویت پیوند صنعت ومخابرات سبب ارتقاء دوسویه خواهد شد. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 223487

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید