شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
3 هزار و 247 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در 9 ماهه امسال با اعتبار بیش از 108 میلیارد تومان کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کردند.

به گزارش پیام خبر، محمدحسن شفیعی، گفت: پرداخت کمک ‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت از سرفصل‌های مهم حمایتی این نهاد است که مشارکت مردم و خیران در تامین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با اعلام اینکه در 9 ماهه امسال 3 هزار و 247 فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به ارزش بیش از 108 میلیارد تومان به مددجویان استان پرداخت شده است، اضافه کرد: از این تعداد 193 فقره جهیزیه به ارزش بیش از 6 میلیارد تومان به ازدواج مجدد بانوان و 178 هدیه ازدواج نقدی به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان به نودامادهای تحت حمایت از محل درآمدهای استان و خیران و نیکوکاران تامین و مابقی از محل اعتبارات دولتی بوده است.

شفیعی با بیان اینکه همه کالاهای خریداری شده صد در صد ایرانی و تولید داخلی هستند، افزود: امیدواریم تا پایان سال و با مشارکت خیرین در استان فارس صف انتظار برای دریافت جهیزیه به صفر برسد و هیچ زوج مددجویی در صف دریافت جهیزیه نباشد.

 

کد خبر 223533

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید