یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان هشدار داد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

به گزارش پیام خبر،سرهنگ امیرحسین سلیمانی ، اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال سازی است .
رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود و ارسال هرگونه پیام در این خصوص از طریق شماره‌های شخصی قطعا کلاهبرداری است.
وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی نمودن حساب های بانکی است؛ لذا موکداً به این پیام ها توجه ننموده و از باز کردن هرگونه لینک و یا نصب برنامه های اندرویدی با این عنوان که در شبکه های اجتماعی ارسال می شود خودداری نمایند.
سرهنگ سلیمانی عنوان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتیwww.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دنبال کنند.

 

کد خبر 223654

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید