شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهردار شیراز؛

راهکارهای توسعه همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهرداری بررسی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با شهردار شیراز پیرامون راهکارهای توسعه اهداف سلامت محور در شهر شیراز، دیدار کرد.

به گزارش پیام خبر، رییس دانشگاه در این نشست با بیان گزارشی از اقدامات دانشگاه در حوزه های مختلف، از مجموعه شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر شیراز به پاس همکاری های مشترک در زمینه توسعه اهداف سلامت محور در کلان شهر شیراز، قدردانی کرد.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به ساخت 25 بیمارستان در شهرستان های استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزود: با توجه به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی شیراز، ساخت بیمارستان های جدید دولتی در شیراز ضرورت دارد که با حمایت های ویژه استاندار، این امر در حال پیگیری است.

او با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور، افزود: توسعه و ارتقای خدمات سلامت، نیازمند همکاری های بیش از پیش دستگاه های مرتبط در استان است.

دکتر سید وحید حسینی در این نشست خواستار همکاری بیش از پیش مجموعه شهرداری شیراز و شورای شهر شیراز در تکمیل پروژه های اولویت دار حوزه بهداشت و درمان در شهر شیراز شد.

همچنین در این نشست، مواردی در خصوص اختصاص زمین برای ساخت پایگاه اورژانس و پد بالگرد، تکمیل فضاهای در حال ساخت مراکز بهداشتی، خوابگاه های دانشجویی و ساماندهی مراکز درمانی، مطرح و در این زمینه تبادل نظر شد.

شهردار شیراز نیز در این نشست با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارایه خدمات بهداشتی درمانی گفت: شیراز با توجه به وجود اساتید و پزشکان پرآوازه و بنام، به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه به شمار می رود.

محمدحسن اسدی آمادگی مجموعه شهرداری شیراز را برای افزایش همکاری ها با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای ارتقای خدمات سلامت و تسریع در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی اعلام کرد.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با بیان اولویت های بهداشت و درمان شیراز، خواستار مشارکت بیش از پیش مجموعه شهرداری در این امر شد.

 

کد خبر 223803

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید