شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه سفر یک روزه خود به استان سمنان، از نمایشگاه IOT (اینترنت اشیاء) و خانه هوشمند (Smart Home) منطقه مخابرات سمنان بازدید کرد و گفت: آینده سرویس‌ها و خدمات ICT به سمت سیستم‌های هوشمند می‌رود.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات استان سمنان در نمایشگاه تلکام امسال تصریح کرد: طرح‌های نوآورانه مخابرات سمنان در حوزه IOT در نمایشگاه تلکام امسال بسیار چشمگیر بود و آینده سرویس‌ها و خدمات ICT به سمت سیستم‌های هوشمند می‌رود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: در مخابرات منطقه سمنان، تیم فکری حضور دارد که این تیم باید تقویت شده و طی تفاهم‌نامه‌های شفاف و دارای چارچوب مشخص با شرکت‌های فنا‌ور همکاری کند.

وی افزود: هدف از معرفی طرح‌های نوآورانه مخابراتی باید حرکت به سمت ارائه سرویس‌های نو و تولید جریان‌های درآمدی جدید باشد.

مهندس دارائی، مدیر مخابرات استان سمنان در بازدید از این نمایشگاه که معاون تجاری و خدمات مشتریان؛ معاون توسعه سرمایه انسانی؛ معاون شبکه؛ معاون راهبرد و توسعه کسب و کار؛ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی را همراهی می‌کردند، توضیحاتی درخصوص خانه هوشمند مخابرات سمنان و فناوری، تجهیزات و قابلیت‌های آن ارائه داد.

مهندس دارائی با بیان اینکه منطقه مخابراتی سمنان بعنوان نخستین منطقه در سطح کشور، اقدام به تجهیز نمایشگاه IOT یا اینترنت اشیاء و خانه هوشمند (Smart Home) کرده است، اظهار داشت: کنترل هوشمند روشنایی‌ها و سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع، فراهم کردن نور و دمای مطلوب با مدیریت بهینه تجهیزات، مانیتورینگ مصرف انرژی تجهیزات، افزایش ایمنی ساختمان با سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، سیستم‌های امنیتی و کنترل تردد پیشرفته، استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های دزدگیر جهت پایش دقیق فضاهای مهم ساختمان، قطع خودکار گاز، آب و برق ساختمان در هنگام وقوع زلزله برای کاهش خسارات ثانوی، از جمله موارد مهم این خانه هوشمند است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 223862

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید