شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ؛

آزادراه شیراز- اصفهان به 40 سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود : 40سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای ازجمله 24 دوربین ثبت تخلف جاده ای ، 10 دوربین نظارت تصویری و 6 سامانه هوشمند تردد شمار از جمله سیستم های هوشمند حمل و نقل است که در آزادراه شیراز- اصفهان احداث و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پیام خبر ، علیرضا راستیار گفت : نخستین پروژه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل به منظور ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز رانندگان و پایش تصویری ترافیک در آزادراه شیراز-اصفهان راه اندازی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ادامه داد:به منظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نصب سامانه های کنترل هوشمند عبور و مرور در آزادراه شیراز-اصفهان را در دستور کار خود دارد که با نصب و راه اندازی این سیستم ها و کنترل سرعت و ترافیک ، ایمنی در ترافیک آزادراه ارتقا پیدا می کند.

وی افزود : 40سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای ازجمله 24 دوربین ثبت تخلف جاده ای ، 10 دوربین نظارت تصویری و 6 سامانه هوشمند تردد شمار از جمله سیستم های هوشمند حمل و نقل است که در آزادراه شیراز- اصفهان احداث و به بهره برداری می رسد.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این پروژه در حال طی تشریفات قانونی مناقصه می باشد و پس از فرآیند انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد ، امید داریم تا خرداد 1403 این سامانه ها به بهره برداری برسند.

 

کد خبر 224023

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید