یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار منطقه 6 شیراز گفت: هشت پروژه قابل افتتاح به ارزش یک هزار و 770 میلیارد تومان و پنج پروژه به ارزش یک هزار و 330 میلیارد تومان در مجموع 13 پروژه به ارزش سه هزار میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

به گزارش پیام خبر، مهندس مسعود قادری، امروز در سلسله نشست های روایت امید، در جمع خبرنگاران گفت: هشت پروژه قابل افتتاح به ارزش یک هزار و 770 میلیارد تومان و پنج پروژه به ارزش یک هزار و 330 میلیارد تومان در مجموع 13 پروژه به ارزش سه هزار میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

شهردار منطقه 6 شیراز با اشاره به اینکه باغ پرندگان و موزه سنگ در 10 هکتار کلنگ زنی می شود، افزود: پل طبیعت در حال مطالعه و طراحی است که از پیاده راه استاد شجریان آغاز می شود و در کنار باغ پرندگان به سرانجام می رسد.

وی اضافه کرد: افتتاح ساختمان مدیریت بحران، عملیات لوله گذاری کوچه ششم خیابان تاکستان، ساماندهی آب های سطحی جوادیه، لوله گذاری گلدشت معالی آباد، احداث پارک فرهنگ شهر، بوستان آفتاب شرقی و اصلاح هندسی سه راه قدوسی از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.

قادری گفت: مسیر دوچرخه سواری کوهستان، سالن ورزشی ویژه بانوان، پیاده راه سازی و مناسب سازی بلوار شاهد و تملک و تعریض محدوده مسجد شهید دستغیب معالی آباد از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی است.

مسعود زارعی، هم در این مراسم گفت: منطقه 6 میزان 2 هزار و 500 هکتار مساحت دارد که 850 هکتار آن باغ است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با طرح این پرسش تشخیص ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش باغات بر عهده کیست؟، گفت: تشخیص مقدمه بر اجراست و لازم است و باغات هم یک مکان شخصی است و این موضوع تشخیص را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه 17 کیلومتر کمربندی در منطقه 6 واقع شده است، اظهار کرد: باغ، حریم و کمربندی باعث تمایز این منطقه از سایر مناطق شده است و هر کدام این موضوعات باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در منطقه 6 شیراز افزود: هشت پروژه سرمایه گذاری در این منطقه وجود دارد که به تصویب کمیسیون مربوطه رسیده است که 2 مورد در حال انجام است و از شهردار منطقه خواستم کارگروه سرمایه گذاری در منطقه شکل گیرد و کارگروه تشکیل شده و دبیر مشخص دارد.

 

کد خبر 224077

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید