یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از پرداخت 452 میلیارد و 840 میلیون ریال صدقه توسط مردم نیکوکار استان خبر داد.

به گزارش پیام خبر، یوسف علوی، با اشاره به کمک های ‏شایان توجه مردم خیر و نیکوکار استان به نیازمندان و مددجویان گفت: ‏در هشت ماهه امسال 452 میلیارد و 840 میلیون ریال صدقه توسط مردم از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه پرداخت صدقات در استان 38 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، یادآور شد: در حال حاضر تعداد 465 هزار و 360 مشترک صندوق صدقات در استان وجود دارد.

علوی در ادامه گفت: در راستای اعتماد سازی و تسریع در دریافت امانات مردم در قالب صدقه پیشنهاد می شود از درگاه اینترنتی USSD و با شماره گیری #071*8877* کمک های خود را پرداخت و با اعلام مبلغ و زمان مشخص، گزارش عملکرد دریافت کنند.

به گفته این مقام مسئول، درآمد صدقات و کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته، 71 رشد داشته است که این امر بیانگر اعتماد و مشارکت بالای مردم در انجام کار خیر و همراهی این نهاد دارد.

 

کد خبر 224096

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید