شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۴۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو که به منظور بررسی و بازدید از طرح های جهاد آبرسانی، به استان فارس سفر کرده بود، در دیدار با مدیر پارک علم و فناوری استان فارس گفت: از طرح های مبتکرانه و دانش بنیان در امر آبرسانی به شهرها و روستاها استقبال می کنیم.

به گزارش پیام خبر، علی جزء خراسانی در بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس، با مدیر این مجموعه علمی - پژوهشی دیدار و از برخی شرکت های دانش بنیان و مبتکر در حوزه آب دیدن کرد.

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو که به منظور بررسی و بازدید از طرح های جهاد آبرسانی، به استان فارس سفر کرده بود، در دیدار با مدیر پارک علم و فناوری استان فارس گفت: از طرح های مبتکرانه و دانش بنیان در امر آبرسانی به شهرها و روستاها استقبال می کنیم.

وی در این بازدید بر لزوم بکار گیری دانش و تکنولوژی نوین در پروژه های آبرسانی و مدیریت مصرف آب در بخش های خانگی، صنعت، کشاورزی و... تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو از طرح های مبتکرانه و دانش بنیان در امر آبرسانی به شهرها و روستاها استقبال می کند.

جزء خراسانی در ادامه ضمن دیدار با مدیرکل روابط عمومی و مدیر کل روستایی استانداری فارس بر محوریت استانداری در امر اطلاع رسانی پروژه های جهاد آبرسانی تاکید کرد.

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در ادامه سفر خود با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین آبرسان استان فارس نیز دیدار و در مورد نحوه مشارکت بیشتر مردم در امر خداپسندانه آبرسانی گفتگو کرد.

وی در همین راستا طی جلسه ای با مدیر بخش خبر صدا و سیمای مرکز فارس، در خصوص نحوه تعامل با صدا و سیما و اطلاع رسانی شفاف در مسیر اجرای پروژه های آبرسانی رایزنی کرد.

جزء خراسانی در نشست مزبور خاطر نشان کرد: جهاد آبرسانی توانسته است در محروم ترین مناطق کشور منشا خدمات ارزنده و امید بخش باشد و می بایست این اقدامات جهادی ثبت و الگوسازی شود.

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در همین سفر طی دیدار و جلسات جداگانه ای با مسئولین بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، جهاد آبرسانی را یک ابتکار تحسین برانگیز و اثر بخش در دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت: پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی در استان فارس مطلوب و فراتر از انتظار بوده است که می طلبد مستندسازی و اطلاع رسانی آنها نیز به صورت جهادی صورت گیرد.

این مسئول حوزه جهاد آبرسانی، پیش از این جلسات با حضور در شهرستان های بیضا و مرودشت از طرح های آبرسانی روستایی بازدید کرد و ضمن دیدار با برخی از اعضای شوراهای اسلامی و مردم روستاها، اظهار رضایت مردم از اجرای پروژه های آبرسانی را مسرت بخش توصیف کرد و اطلاع رسانی از مراحل عملیات اجرایی این پروژه هارا موجب امیدبخشی در جامعه دانست.

 

کد خبر 224532

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید