یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایندگان رسانه‌های فارس پیشنهادات خود را برای گرامیداشت و برپایی شکوهمند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کردند و ضرورت نگاه نو رسانه‌ای در این زمینه فصل مشترک این پیشنهادات بود.

به گزارش پیام خبر، نخستین نشست کمیته تخصصی رسانه‌های مکتوب و برخط فارس ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی امروز با حضور نمایندگان رسانه‌های برخط و مکتوب فارس برگزار شد و مسئولان رسانه‌های فارس بر لزوم تولیدات محتوای رسانه‌ای با نگاهی نو تاکید کردند.

اختصاص ویژه نامه دهه فجر در روزنامه‌ها و طراحی پوستر و روزشمار، اینفوگرافی، چاپ گزارش ها و مقالاتی با هدف پیوند دادن بهتر فرزندان دهه هشتاد و نود با دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی از پیشنهاداتی بود که از طرف نمایندگان این رسانه ها مطرح و مقرر شد هر رسانه با توجه به امکانات و مقتضیات خود اقداماتی را در این باره انجام دهد.

تاکید رسانه‌های فارس بر ضرورت نگاه نو رسانه‌ای در بزرگداشت دهه مبارک فجر

غلامرضا خوش اقبال در ادامه این نشست با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: شورای هماهنگی کشور، سالانه ساختار مشخصی را برای بزرگداشت دهه فجر و برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن تعریف و آیین نامه‌ای را در این خصوص به استان ابلاغ می کند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: امسال برای نخستین بار کنترل ساختارهای رسانه‌ای دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه به به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده و بر این اساس کمیته تخصصی نظارت و کنترل رسانه‌ها در این زمینه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تشکیل شد.

نمایندگانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما، روزنامه های خبرجنوب، عصر مردم، تماشا، سبحان، خبرگزاری پیام خبر در نخستین نشست کمیته تخصصی رسانه های مکتوب و برخط فارس ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی حضور داشتند و راهکارها و پیشنهاداتی برای تولید محتوای هرچه بهتر درخصوص دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ارائه کردند.

 

کد خبر 224562

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید