یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان زرندیه با حضور دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان زرندیه به ریاست استاندار مرکزی و با حضور دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدباقر آقاعلیخانی برگزاری جلسات ستاد تسهیل را در رفع موانع تولید تاثیر گذار دانست و گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از استان‌های موفق در برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کرده است که این روند باعث برگشت تعداد زیادی از واحدهای نیمه تعطیل تولیدی به چرخه تولید شده است.

وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل ملی قانونی و اجرای آن از سوی دستگاه های مرتبط لازم الاجراء است و دستگاه های نظارتی در این زمینه حمایت های ویژه ای را از مصوبات ستاد تسهیل داشته اند.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه مطرح و پس از استماع نظرات کارشناسی دستگاه های مرتبط تصمیماتی در جهت رفع این موانع و مشکلات اخذ شد.

نحوه محاسبه مواد اولیه در بورس کالا، نحوه محاسبه هزینه های گاز بهاء، عدم تملک اراضی مجاور واحد تولیدی در شهرک صنعتی، تخصیص ارز جهت واردات ماشین آلات تولیدی، مشکلات انتقال سند مالکیت از مسائلی بود که از سوی واحدهای تولیدی شهرستان زرندیه طرح شد.

 

کد خبر 224902

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید