یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

به گزارش پیام خبر از اراک، مهدی کمال آبادی فراهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 10 طرح گازرسانی به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل بازسازی و بهسازی 13 ایستگاه گازرسانی، گازرسانی به روستاها و طرح ملی مسکن بخشی از این طرح‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ شهر و یک‌هزار و ۲۰ روستای استان مرکزی از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان کرد: مشترکین گاز استان ۴۴۰ هزار مشترک شهری و ۱۷۷ هزار مشترک روستایی و ۶ هزار و ۷۰۰ مشترک صنعتی است.

کمال آبادی با اشاره به راه اندازی پوشیدن هرخانه یک اتاق گرم گفت: دمای مطلوب منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است و اگر همه مشترکین گاز در استان دمای منزل را یک درجه کاهش دهند، باعث صرفه جویی قابل توجه‌ای در مصرف گاز استان می شود.

وی همچنین از ثبت 77 پیشنهاد و 7 دانش در شرکت گاز طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال 77 پیشنهاد از داخل و خارج مجموعه دریافت شد و 7 مورد تجارت دانش به ثبت رسید.

 

کد خبر 225000

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید