یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۲۲۷ پروژه توزیع برق با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان ، همزمان با دهه فجر در این استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پیام خبر از اراک، محمود محمودی اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر 32پروژه توزیع برق در اراک، 13 پروژه در آشتیان ۲۵ پروژه در تفرش، 17 پروژه در خمین، 19 پروژه در خنداب، 18 پروژه در دلیجان، 8پروژه در زرندیه، 22 پروژه در ساوه، 8 پروژه در شازند، 10پروژه در غرق‌آباد، 25پروژه در فراهان، ۱۶ پروژه در کمیجان و 14 پروژه در محلات افتتاح می‌شود.

وی اجرای 88پروژه بهینه سازی و اصلاح شبکه توزیع برق در قالب طرح بهارستان در استان،افتتاح برق رسانی به 22پروژه مسکن ملی، افتتاح 18پروژه بزرگ روشنایی معابر و ۹۷ پروژه احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و افزایش پایداری شبکه با نصب کلید هوشمند فشار متوسط به تعداد ۱۵۰ دستگاه را از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های توزیع برق استان برای ۷۲۵ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق، علاوه بر اشتغال‌زایی در این صنعت، در توسعه بخش های مختلف به ویژه صنایع و کشاورزی نیز نقش داشته است.

 

کد خبر 225007

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید